Sunday, March 9, 2008

Super Easy Party Clue #3!




- Mimo777, Club Penguin Gang President

242 comments:

1 – 200 of 242   Newer›   Newest»
Anonymous said...

I DON'T KNOW SIGN LANGUAGE>: ]: }:

Musikstar said...

this is one of those times when i wish i knew sign language.

kieryh said...

Is it the time or date?

Anonymous said...

I went upstairs and grabbed a book. Even with that, it makes voopm cptd, if i even got that right.

Poilin said...

ahwhat????
MIMO!
THIS IS NOT SUPER EASY!!

Anonymous said...

Voop? Look sign lagnuage up on the net, easy.

~Time Doctor

Anonymous said...

I wish I knew sign language!

Anonymous said...

did it have to be this hard. this isnt easy at all mimo.
i had every clue down pact until this one .
P.S. THIS IS GEBBIABOY

Anonymous said...

GIVE US a CLUE 2 DA clue plz!!!!

Filppers7 said...

Mimo I got it. It was hard at first, then i got the hang of it. The first line was tricky!

Poilin said...

i probably wont b able 2 come 2 da party mimo!
:'(

Anonymous said...

I KNOW SIGN LANGUAGE

Panpap said...

I know it its (I used my knowledge to remember sing language)

Anonymous said...

hey mimo i got it!!! it was super easy!!!!!!

Anonymous said...

its easy

Anonymous said...

itss easy

Anonymous said...

i think its woolsocks!i just read the first three words and looked for a server with those three letters at the bigginning and woolsocks was the only one!

derk941 said...

yes! i know sign language! i know what that says!

tafantic said...

i know a cheat wear facepaint that is blue and white and press w and you hold a sign that say go blue

Anonymous said...

yay thanks mimo for makin sign language the next clue cos we learn it at school!
(i'm not blind) lol

mr snowyguy1

Floobersnoot said...

OH MY GOODNESS!!!! I GOT IT!!!!! WOW!!!! guys you use sign language first, then when you get the letters decoded use ROMAN NUMERALS =D =D =D woo hoo!!!

Anonymous said...

what's a voop mcptz?

txmb95ads said...

yah, im lucku ilearned sign language in school!!!!

Hopper1520 said...

Found it!! It was hard then easy. Good thing it is a good ---- so i can go!

Hopper1520 said...

Heres a clue: NUMBERS

43 president said...

its voopm cptz, but i dont know what it is!

Anonymous said...

it doesnt make any sense! is the last one a z?

Anonymous said...

kool m cp ???

Anonymous said...

hey mimo!
could the day plz be on a weekend cos
i will be in school at that time on weekdays.
I'm in aus so the time is like halfway through school k cya mimo!
Mr snowyguy1

Anonymous said...

OH! I got it, Mimo! You rock!

Anonymous said...

super easy is right it was easy thanks mimo!

spaztaztic34 said...

That doesnt make ANY sence voop???!?!?!?!?!?!?

Joseph said...

what does voops mean? is it the time date server ( i know its not the server) but help me!





#1 fan Redboiipod

Anonymous said...

Wow... *goes to check sign language book*

- BC122018 (penguin)

Anonymous said...

THINK!!! its easy and if you dont know sign language, LEARN IT!!! Lol, and it is more then just sign languge Time Doctor

-Brushflight

Anonymous said...

is this the time or day clue? u dident even tell us what is it plus what in the world does koopt cpsd mean post a hint post a hint
-camillebrizi
p.s well one penguin found me i have to say good jobya know not alot of pepole that are mimo fans found me ure the fist one that is a mimo fan to find me

txmb95ads said...

i got voope cptz

Isaac3Newton said...

Holy Cow That Is Hard!!!!!

likespuffles said...

is this american sign language??

taxi09 said...

2:00 club penguin time...i think

Eduardo said...

GOT IT! -buddytoe

Anonymous said...

YES I HAVE IT I HAVE SIGHN LAGUAGE ALPHABET IN MY BOOK! THNX MIMO!

Anonymous said...

i got it!

16pinky123 said...

I know sigh langauge its ez

Anonymous said...

AHHHHHHHHH THIS IS HArD iT IS voOPM CpTD ugghhh im not going lol!

Anonymous said...

i got my sign laguage book out
(i need it because my mum is having a operation that will make her loose her voice for a bit)
and that would be the time?
200?
200th day of the week!
now mimo listen up!
you cant keep doing that.
you siad super easy mimo party but it a super HARD mimo party!
(tell us a hint for al of them in the last post)

Anonymous said...

haii i know wat it is i DONT EVEN KNOW SIGN LANGUAGE...
P.S im in yr 8 maths and im in yr seven booo ya !!!!!
good luck evry one
U WILL NEED IT

Anonymous said...

awesome i get it u barely have to kno sign language if u look how many fingers are up cool

Filosopher said...

I got koopn cpsd and I don´t understand :( This is really hard because I don´t understand what it says!!

txmb95ads said...

its five P.M.

Anonymous said...

Hi Mimo its me Sasybob I decided to say to all ill be there and it is *EASY*im sorry to all but Mimo ill CYA at the party!

Anonymous said...

Awesome easy thx mimo I've got all of them so far

Anonymous said...

The last one I don´t undertand!! Is it a Z or a D? I got everything exept that:´(

Filosopher said...

I got it, was not so easy, but finally I got it!! And I don´t know sign language, just check well each one and you will find what it says..!!

Anonymous said...

i found the letters and wrote then down but it doesn't make a word so you have to unscrambe it or something?

Anonymous said...

somthing tells me it's 2:00 pm

Anonymous said...

something tells me it's to 2:00 pm cplub penguin time but I don't know what the z stands for

Anonymous said...

what does the z mean?!?!

Anonymous said...

i dont get it mimo please help ./.

Anonymous said...

Oh yes. My school teached us how to do Sign language and i know extly what it is!!!!
Aeriell87

Anonymous said...

I know sign language. But i dont really get roman numerals. HELP ME!!!!!!!!! I have never been to a mimo party. :-( I have all the other clues thought. I thought this was suppose to be easy???? Well the letters were but not the numbers. Help us out mimo. If you want enough people to fill those three rooms you would help us.

-Sherb122

Cp Zezima2 said...

2:00pm cptz(club penguin time zone)

Anonymous said...

this is gonna be so easy. i have been studying sign laguage for months!

Ben said...

THATS SOOOO EASY!!!

Nikeguy23 said...

I wish I had payed attention during the Sign Language lesson in school!!!

YOkosho said...

awww to bad I can't read sign language =p

Rockhopper said...

thats the time me hartie!
right?
ok now im waiting for ye date.
um matey?
were the date!

Whitelilly13 said...

Cool! I got it too! I'll give you a hint. The first three letters are roman numerals. And, the all the letters are: VOOPM CPSD. So, knowing that, you should be able to figure it out! Have fun!

P.S. Mimo, Will u email me PLZ at gypsyvannerking@yahoo.com. And one more thing, I promise I won't email you like TONS.
Please post this

Anonymous said...

i know sign language mimo ! but this still doesn't make sense. My parents are deaf or hearing impared

Anonymous said...

i got it!!!!

Anonymous said...

i think i no it its voopm cptz and i think the v means 5 so its
5:oo pm and the cptz means (club penguin time zone)

Mimo777 (CPG) said...

It's NOT V and it's not 5!

Straw000 said...

I got it!

Anonymous said...

Uhh... it says vootm cttd? Or vootmcttd? Or voot mcttd?

Anonymous said...

I think it should be voop mcp td, I think...

Ki11ershark said...

i think voo = 2oo as in 2

then its PM

then cptz = Club Penguin Time Zone

i no dis cuz i got this stupid book mark few weeks ago and i was ganna throw it out but forgot and then now i was =) (happy) i forgot! =D lol

katelyn said...

I am SOOOOOO happy I am sort of like an expert at sign language!!! :-)

Anonymous said...

POST THE DATE POST THE DATE YOULL SEE ME THERE JUST PLZ POST THE DATE

~*~CCNENEE~*~

PS PLZ MEET ME IM UR BIGGEST FAN MY MOM SAYS IM OBSESED OR HOWEVER U SPELL IT OH AND DIDNT U SAY THAT U WERE GONNA DELETE SOME OF U BUDDIES

Anonymous said...

guys it has NOTHING to do with roman numerals....NOTHING. Its not 5. Look up roman numerals in NUMBERS and ull have it


Love ya!
Pearlwhite27

Anonymous said...

i got the letters KOOPMCPTZ

Anonymous said...

OMG that is SO easy!!!!!! Now i have everything but the date!! I just hope its not on a school day, cause that would be bad.

Mimbo777 said...

Thats not fear. Cos that is American Sign Language and different countryies use different symbols

Anonymous said...

my e mail is vince9434@aol.com someone tell me what club penguin time zone is plz plz plz

Anonymous said...

I dont want anyone to be sad or mad so so the REAL answer is
5:00 in cptz (club penguin time zone)so there u go! and plz post this mimo becuz ur gonna let everyone one down soooo come on mimo! Let everyone be happy sooo post this right now!!!! have fun everyone!
~1Dark2Angel3 (club penguin)

Anonymous said...

i got it so easy it took a long time for me but i fegured it out

samabenie said...

voopm cptd?

Anonymous said...

weird it says voopecpaz

Anonymous said...

i lernt sign languge cuz of my litle sister im a lucky one lol luv yuo mimo big fan

Laluchoo said...

The first bit i found out is the VOOPM CPTD.Now First V=5 in roman numerals and 00 is just o'clock. five o'clock then pm is like am and pm. i dont now what cptd thanks for the tip from the other people hope this helps

Laluchoo :P

P.S Greatly appreciated if you post a comment sayin thanks. LOL

Anonymous said...

this is hard mimo i new it is gonna b hard i m gonna search sign language
frm the net o i can ask my teacher to tell it o mimo o mimo o mimo
wat is this hard clue can u tell
i dont think 001penguins even will go to your party

Quinara said...

yer is that sign language coz if it is! i know it!
well wish me luck

Anonymous said...

oh I get it!!! its not really ALL sign language I guess.. haha this is easy :]

Anonymous said...

and by the way.. no offence but 1Dark2Angel3 is wrong.. just so you don't turn up at the wrong time and get upset that minos not there..

Anonymous said...

oh wait ... 1Dark2Angel3 is right :] sorry bout that

Dalek ad said...

GOT IT ITS 5:oopm CPTZ

tafantic said...

now i get it

doggi said...

i dont know sign language

Anonymous said...

Welll.... done great clue!!!!

Cya there

Anonymous said...

oooohhhhh....i get it

Anonymous said...

Hi Mimo, I don't know sign language but that wasn't too hard because i just looked it up on the net. Although what it said was a bit tricky. Although i think i got it. I've got a feeling its got something to do with Roman Numerals.

cya!

Cp Name: Bozobam

Anonymous said...

MIMO!

Is it 2:00 pm Cp time?

you dont have to post this just wondering...........




Pengypop247 ( penguin name )

Anonymous said...

its partly roman numerals ...

Anonymous said...

ITS SUPER EASY ITS NOT VOOPPM CPTD ITS ............. never tell!

EXLX said...

mimo said its not 5 or v .......... Maybe its peace and the first letter of that is p and p is the.........26th letter in the alpha.... Wait a sec its imposible to be 26:00pm!

Anonymous said...

mimo is the answer: 2:00 cptz. please tell me by emailing me!!!!!!!at

crocs_rock07@hotmail.com


thankyou
{Kind Cc (cp name)

Anonymous said...

Mimo please let it be on the weekend because all of us aussies have school at that time. Please be on the weekend please:(

Anonymous said...

hey guys i found out what it is!!!
its....200pmcptz.(2:00pc club penguin time zone) be there or be square! lol

...bya people!! xx

Anonymous said...

got it

Anonymous said...

I know the sign language but no this:-?????

Anonymous said...

Mimo, I commented earlier about my parents being deaf, and well I said it didn't make sense even though I am an expert at sign language and i've been doing signs since i was 2 years old. But now i got it so i will see you there Mimo!

Flamey54 said...

Mimo i got the letters but it came out

voopa

cptd

Anonymous said...

Is TOOOOOOOOOOOOOOOOOOO easy!!!!!!!!!!!!!!!THe time is 5:00 pm in clubpenguin time zone (cptz)lol.But maby is a fourth clue because we don't know just the server and the rooms but we don't know the day.:-?????

Jan said...

aha! too pm cp time!

plz say if im right

Jan said...

ok evreyone i really want to say the truth but i cant so i will just say the second line: in cptz (club penguin time zone)oh! and another hint: its a p.m. not an a.m.

mimo plz post this just to help some penguins s com on mimo plz dont let evreyone down this just says some hints i know you will postit ;)

Lady Maryann said...

Oh! I got it! It's a clue to the party time! First 3 hands are NUMBERS! Note that the 4th hand on the 1st row and the 2nd hand on the 2nd row are the same! Remember that Mimo always use Club Penguin Time ;-)

Jingle Jay said...

I GOT IT!!

Pen Flippy said...
This comment has been removed by the author.
tiletool64 said...

could it be any easier!!!

Anonymous said...

mimo plz its v tough iv never been to a mimo party and by the way the clue is not easy if u can understand u.

my clubpenguin id is:Rvrulz

Mets1126 said...

awesome..i know a little bit of sign language..the second line made it clear to me what kind of clue it is..then i thought outside of the box to try and figure out what the first time meant..and i got it..i got all the clues..! so far...

Fenney said...

It's a time.

Anonymous said...

i wish i knew sign language :(
well people , u can use encyclopidia:P
all signs are there

Anonymous said...

I GOT IT! IT WAS SUPER EASY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):

Rockhopper 849 said...

I DON'T GET IT is this for the room, server, time, or date. And what does VOOPMCPTZ mean? :(

Billy Dawson said...

5:00 P.M.

C.lub
P.enguin
T.ime
Z.one

Rockhopper 849 said...

And tell me hello if you see me in the party everyone even you mimo

Rockhopper 849 said...

2:00pm cpt?

Rockhopper 849 said...

I wish it was summer don't you

Rockhopper 849 said...

Rockhopper 849 is my penguin name too

Rockhopper 849 said...

The first one is two not V

selanne1 said...

ahh good one mimo

hint for everyone:

you DONT need sign langauge to figure it out and its time

selanne1 said...

its so easy i just looked at the fingers, didnt need sign language.


by the way cptz means club penguin time zone so get ready for the easy party

selanne1 said...

its so easy i just looked at the fingers, didnt need sign language.


by the way cptz means club penguin time zone so get ready for the easy party

Anonymous said...

I got it! Its 2:00 am, Club Penguin Time Zone (cptz)

Meg said...

Wow! I'm SO glad I took the time to learn sign language!

Anonymous said...

voopm cptd?

Anonymous said...

oh please mimo! dont say its not a "V"
i agree with almost everyone posted here..
everyone gets a "V"
this is so not cool! i want to get to ur parttyyy!!
and itss voocptz
5:00 cp time zone everyone be there for any luck!
we need to see our dear dear mimo!
And mimo , did u post the the place??

cuet1 said...

Its II pm cpt(club penguin time) but i dont know what is the last letter or word


see u at party mimo
u rock

cuet1

fastreader said...

so easy
got it in 2 seconds
hope i can go
u rock mimo

mnwildrox10 said...

OMG I GOT IT HERES A HINT:ROMAN NUMERALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

omg my teacher used to teach sign language once a week! so glad i know it!

Anonymous said...

i think its for the time. I think it says The time is 7 'o' clock.Well it MIGHT.If not then I'll have to try again won't I?
From
Fire Happy
PS please reply if i got it wrong or right. Pretty please?

Anonymous said...

What's Voopncptz???


How do you put this in Roman Numerals???? Mimo this is NOT super easy...

Anonymous said...

I think i got it mimo....is it 5:00pm CP time? Please Message me if I'm right. Have you got Msn Messenger?

Ruth or Uriel said...

i know use sign lague then roman umer rules you see the letters are the same as roman umbers like v = 5 im sooo gald a lerned roma numarules YES!!!

Anonymous said...

it sais 200 cptz tell me if i got it at alexwilliam@hotmail.co.uk bart1879

txmb95ads said...

um... guys you know you just really need the server room and date not the time! i'm notsure of the time. i got voo P.M. Clubpenguin time zone but what is the voo?

Hey Gorgeos said...

I KNOW I KNOW ITS...

2:00pm
cpaz

(cpaz is club penguin time zone)

Anonymous said...

YEZ! :-) i think i got it!
i looked it up on the web and found sign language flash cards!!!!
P.S: this is dishastar

Anonymous said...

IM so sad if the times 2:00 cptz i could come to your party but if its 5:00 cptz i cant come because its about 1 am in my time zone!
Mattyked ( Cp Name )

Poilin said...

Umm does it have anything to do with time?

do u know wat i got???

VOOPECPSA!!!!
i mean wat the????

Anonymous said...

hey mimo i got it ill c u there

Anonymous said...

is it mixed up

Nicole said...

OOOOOOH, I got it!!!!!!

Poilin said...

IS it 2:oo pm cp something if it is dont post this

-Luckyluckble

Poilin said...

the tz stands 4 time zone !!!
#
Is it???

thx mimo
-luckyluckble

Poilin said...

i know it i know it oh yeah yeah yeah!!!

Anonymous said...

ldspiky here!!

look its at 2:00 PM CP TIME ZONE K PPL SHEESH ITS NOT SIGN LANGUAGE ITS COMMON SENSE !!!!!!

Anonymous said...

it is sign language isn't it!! ahhh, i don't no sign language???!!! plz give us a eaiser super eaisy clue!

txmb95ads said...

i know it! heres a hint use number sign language!

Anonymous said...

guys its not v or k (sign language has numbers too!) thanks for the easy clue mimo. Idk sign langauge but all you have to do is google it!

Craigst said...

What dose "voopm cptd" mean? Some people say "voopm mctus" they are both mad!

Anonymous said...

:( I don't get it!MAKE IT EASIER PLEASE!

Anonymous said...

it doesnt say what it is in my sign
language book.

Anonymous said...

I'm stumped...maybe I'm just not seeing the big picture, but I got VOOPM CPTD. Unless I'm using the wrong sign language, I'm pretty sure VOOPM CPTD is gibberish. Wait...unless its all in the numbers...I got it! Wow that was easy. This was the time...Correct?

~Redmask2

John2375 said...

HAHA i know sign language

Anonymous said...

Mimo I think I got it! Is it 2 pm CP time.

Anonymous said...

I find it!It is 2 pm cp time zone!

Valteti86 said...

I know sign language!! Ill seeya there one the next hint comes out!!

43 president said...

it's 2:00 i think

Poilin said...

i hope!;-)

Anonymous said...

it says 2:00 p.m. clop penguin time zone!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hi its dallas i no what it is and heres a hint to all of u its a time

Tonymadi said...

Book Room.Mimo is a kook

Anonymous said...

2 or 5 oclock pm, club penguin time zone

Anonymous said...

2:00 Pm Cptz....i think
does cptz stand for club penguin time zone? i'm not sure bout this one.
hmmm...voopm ctz
maybe the first hand on the frist lin e is 2, and oo mean 00....

Anonymous said...

Penguin: sand flipper

i get it! im sure im right. go to google and type in sign language and then figure out the letters then unscramble them! if im wrong mimo please say so i really want to go to your party!

Anonymous said...

i looked it up and it was koop cped?? plz mimo this is too hard

Anonymous said...

two pm club penguin time

Anonymous said...

i think that you were trying to trick us.Because it isnt all sign language it think. Becuase i got 2:00 pm cptz. Instead for the first symbol being v it is 2 and then oo.Then you have to know sign language to decode the rest which are PM......CPTZ (which i think stands for club penguin time zone)

-Sherb122

Anonymous said...

people ur r scaring me its obviously 2:00 club penguin time zone and no way peeps its SO not roman numersls p.s.mimo777 this was probably the easiest hint of this party
p.s.s u havent been posting my comments latly r u getting this if so post a comment saying
Ark600 im getting it
p.s.s.s.tell U Fride to meat me at 5:00 cptz server bigfoot room cove plz post this if u get it signed Ark600

Anonymous said...

people ur r scaring me its obviously 2:00 club penguin time zone and no way peeps its SO not roman numersls p.s.mimo777 this was probably the easiest hint of this party
p.s.s u havent been posting my comments latly r u getting this if so post a comment saying
Ark600 im getting it
p.s.s.s.tell U Fride to meat me at 5:00 cptz server bigfoot room cove plz post this if u get it signed Ark600

Anonymous said...

uhhhh!?i got a book and didnt find sign language.

Anonymous said...

Iknow this... This was EASY!!

Anonymous said...

it not 5 it is 2:00pm cptz(club penguin time zone)gosh man

Anonymous said...

OK I KNOW SIGN LANGUAGE AND AM USUALLY PRETTY GOOD ABOUT DECODING MESSAGES, BUT I JUST FOUND THIS WEBSITE ABOUT A MONTH AGO AND I DONT KNOW HOW YOU DO THINGS.I REALLY WANT TO GO TO YOUR PARTY BUT I DON'T KNOW WAT THAT MEANS. PLZ HELP!!--Bri Bri1995 I NEED ALL THE FRIENDS I CAN GET SO IF U C ME ADD ME!! MIMO WEN DO U GET ON I WANT TO ADD U SO BAD!!I WANT TO MEET U. U ROCK!!!(SO DOES UR WEBSITE)HAVE A GOOD DAY!! :)

Anonymous said...

I GET IT NOW WITH THE HELP OF THE COMMENTS BUT WAT DAY?

Anonymous said...

i know it! its 200 pm clubpenguin time zone! if im right plz PLZ post! ~~~~ME~~~~~

Anonymous said...

Hey you guys and Mimo this is your pal Tisha10118 here saying the Super Easy Party Clue is easy like it says. And just to be nice ill let all you guys in on it.

The words are VOOPM CPTD or Z.

VOOPM: might mean two p.m or V, the roman number for five but im am sure it is two cause most people say and think it is.

CPTD or Z: CPTZ might mean Club Penguin Time Zone.

Well thats it and i think i got it and dont worry to all the penguins who say they are never going to go you will go to at least one of Mimo's party. Also I agree with you guys, Mimo some people are not as smart as you and dont know sign language, but i am still your fan and hope to see you at the party and if you ever see me in Club Penguin please add me.

My Penguin name is Tisha10118 and my email is altitiapruitt@yahoo.com

Anonymous said...

is that sign language???

:{) -Blue Dude776

Anonymous said...

i got voopm cpgd is that right?

Anonymous said...

llol i got it!i think you have to unscramble the letters after you get them. ?

:{) -Blue Dude776

Anonymous said...

I think its voopn cptz

Anonymous said...

ITS NOT FAIR
BECAUSE AUSLAN (Australian Sign language)
IS COMPLETELY DIFFERENT!!!

Proppiy said...

If you wear the foot ball jeersey it looks wierd, cuz it glitchy

-Proppiy

Anonymous said...

HINT: CHECK NUMBER SIGN LANGUAGE AS WELL!!!

HINT!! said...

HINT: CHECK THE NUMERAL SIGN LANGUAGE!!!!!!
!!!!!!!
!!!!!!

jonathan said...

with a little help of my science guide primary 3 i know everything!

ReeN said...

i got voopm cptd.... LoL....

Socrboy16 said...

Later I'm using my planner to find this at 5:00 pm. HAHA!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 242   Newer› Newest»

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.