Wednesday, March 26, 2008

Buddy List Party Clue #2




- Mimo777, Club Penguin Gang President

313 comments:

1 – 200 of 313   Newer›   Newest»
Anonymous said...

All I have to say is ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

musikstar95 said...

I'm confused!!! but then again, i'm always confused.
i got three shots today, and my arm is sore.
~*Musikstar95*~

Anonymous said...

I wish I could go : ( I am so sad now.

Anonymous said...

What the?
I don't get this one Mimo but I know the answer to the first clue!
Jewel45615(CPG Moderator)

clarice said...

I GOT IT, MIMO!!!
Looks confusing, but way easier than the first party clue!

Mimo rockz!

Anonymous said...

Lol, thats so easy! I'll be there =)

dinnerrolls said...

lol looks like a cloud that is in the sky above my house right now lol.......

Blaqslider7 said...

Is this for the server because for the server I think it's yeti?!

Anonymous said...

Hey!!! I get it! I understand!!

Moose11boy11 said...

Hmm it will take me a while but I will figure it out

Tyler Makaro said...

That is so easy I know but i am not telling

Anonymous said...

Oh!!!! i get it! (i hope the red spot is it or im wrong!!)

Anonymous said...

if this is the place then i think its the town.

way2cool000[cpg name]

Anonymous said...

HUH???
im so confuzzled
-Coloniel

amanmiley said...

It looks like the iceberg

Anonymous said...

i know what it is!!!!!

Floobersnoot said...
This comment has been removed by the author.
zing said...

i got it, but i didnt get the first clue :( i guess i cant go...

Anonymous said...

That was easy!!! I can't wait till the next one!

Nicole said...

i know where it is

Anonymous said...

I have NO idea what the clue means....HELP!!!!

Anonymous said...

are you going to give us a hint in
the comments

aqua131131 said...

Mukistar95,I know how it feels.I got shots last week too.:-(But you'll feel better.;-)

I'm still thinking about the clue...

megrina10 said...

Got it!! Thanks mimo!!

Anonymous said...

That is so easy!!! I know what it is.

-TeMaster13

Anonymous said...

i know it haha thats was so easy!

Anonymous said...

This one is tough Mimo. But ill try to figure this one out.

Anonymous said...

I don't get it! :(

Anonymous said...

Your clues are hard hopefully I can be your friend! :(

Anonymous said...

Please give us a clue on twitter!

rainey rain

Daisydarr said...

I got it the first minute tricky but i know it... hehe woo hoo!

Anonymous said...

i got it

Anonymous said...

what is the answer???
i know the answer of the first clue 2!
but i have no idea what this clue is about

lafalot56789 said...

i have no clue.

Anonymous said...

I know what it is!

Anonymous said...

That was easy as, i got it in less than ten seconds

Anonymous said...

i think i got it or i dont hard mimo

tafantic said...

omg omg i got it i can't believe it nice work mimo!

tafantic said...

mimo they gave a sneek peek for april fools!

Anonymous said...

I think i got it.

tafantic said...

hey the newspaper is out a day early!

Anonymous said...

Mimo there is a lot going on at the beach and also check out the new newspaper!! :)


-Pengiione

jDubb13 said...

this one actually made sense!!!!

im so proud of my self!!! now i just need to figure put th first one!

-jDubb13

MEGA KRK said...

how come the first one is easy and the second one is hard

Anonymous said...

I get it!! It's so easy!!! thank you mimo!!!

-Oceanarlisa =)

Anonymous said...

Its The Mine!!!!!!

Floobersnoot said...

mimo, awesome new april fool's newspaper! go check it out!

Floobersnoot said...

i think i might know the answer to aunt arctic's riddle... the entire paragraph doesn't have the letter "e"!!

Codien FLame said...

Now thats hard!!
-COdien Flame

134danc said...

i now 1st clue but not the second

Anonymous said...

I'm confused!!! but then again, i'm always confused.

Anonymous said...

I just got, it to easy mimo!!!!!!!!

david said...

its easy... think outside of the box

Anonymous said...

Wow...that was easy

Cya there Mimo

Anonymous said...

Is thos the iceberg???

Anonymous said...

I think i got it but then again i probely dont! :) :( lol

sorge111 CPG Moderater)

Anonymous said...

i think i got it!

Anonymous said...

i think i got it!

Anonymous said...

ive now got both clues yay


pongi8(club penguin name)

Pengypop247 (Penguin Name) said...

Is This The Room or the time or the date, please tell me mimo!!!

Yay 6th Comment!

Pengypop
XXX

Anonymous said...

I KNOW THE ANSWER MIMO!!
KINDA EASY CAUSE MY BROTHER HELPED!!

I WISH I CAN BE THE FIRST 10 PENGUINS SO I CAN BE YOUR BUDDY!!!

U ROCk MIMO777

Anonymous said...

IM THE PENGUIN OF THE MONTH JUST READ THE PENGUIN TIMES!P.S.MY PENGUIN NAME IS RECZOPOO

Anonymous said...

i found it!!!!!!!!! (took me a while) :)

Anonymous said...

what so hard? just sit on your head and youll see!

Pen Flippy said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Mimo,
Next time, can't you post what we're supposed to be looking for?! Like for example: Look for the SERVER.
I hope you consider this, it'll make it much easier. Keep on rocking. <3

#@~Simpleeme101~@#

Anonymous said...

Is it the room? if it is i think its the Iceburg or the dock maybe?If I'm wrong please tell me.

From Fire Happy CPG moderator

Anonymous said...

Smart of u Mimo, I almost got tricked.. Now I know whats going on! Your mountain gave it away. :)

- 2kitty9

Floobersnoot said...

i suddenly feel smart c[= lol

Anonymous said...

Oh well, I guess I'm not going. :( I don't understand any of the clues. =*(.

~Bluenzy~

Anonymous said...

It's hard because you don't tell us what we're supposed to be looking for , if it's place, time, server, date and others. I wish you could tell us.

:)

Anonymous said...

u no the first boot i found it on the internet hehe!!

Anonymous said...

this is not about the party but i am in the newspaper me bart1879

hermy47 said...

Hey Mimo,
You know in Club Penguin Times, in the Penguin of the Month section?
I'm the penguin of the month!
hooray!!!!!
i really wasn't expecting it, but i'm glad i am!!

Anonymous said...

how are you supposed to know that?

Anonymous said...

i got it !!!

tafantic said...

yay!

Anonymous said...

so easy!
10x mimo!;]

Owen said...

I've got this one but i still can't do the other one!

Anonymous said...

Wha??? that is crazy!!!!

Anonymous said...

GOT IT!

Anonymous said...

TOO HARD -BRONZE41 CPG MODERATOR

Anonymous said...

i got it

Anonymous said...

Is that the ice burg or som thing cause it looks like an Island.

Anonymous said...

Hi mimo! i got it!!!!!!!!!!!!!! i know it now im very sure!!!!!!! I hope i see you there!!!!!!!!
Sarahq8 (CP NAME)

Jingle Jay said...

I got it! I AM HONORED N THE CP NEWSPAPER!

Anonymous said...

i think it's the iceburg????

Screenhog101 said...

Ok, I'm still trying to find out. Omg! This is tough Mimo777! Anyway, I think I know the answer to the first clue.

money201cash said...

Australia!!!!!!

Anonymous said...

Yes!! the first clue i ever got
:-D

Anonymous said...

i know it !!!

Anonymous said...

yes! i got it! the first one was a little harder but i solved it and this one is much easier! see ya ther Mimo! all i need is the time lolz

Anonymous said...

Look at the picture carefully everyone

Anonymous (CPG moderator)

bobpickle1 (cpg Mod) said...

Iceberg?

Anonymous said...

its sooooooooo easy

Sarahq8

sunoco said...

guess what mimo, my penguin is penguin of the month (sunoco). Im so happy.

Anonymous said...

Ok now what is that

Anonymous said...

mimo this is so hard!!!!!!!!! im gonna have to search all of club penguin if i ever want to be ur friend:(
-lillie190h

Anonymous said...

omg i just figured it out!!!!!!
i am sooo happy now all i have to do is figure out the date and time
but will say that one was really trick. see u there
-lillie190 (penguin name)

olides said...

is it the lighthouse?? plz reply

uti9 8 said...

how to be a member on your site

Anonymous said...

got it!

Anonymous said...

This is really easy!!

Anonymous said...

ive got it!!

Anonymous said...

i dont get the first but i know this one!

Anonymous said...

oh i get it i just dont know where?

Anonymous said...

mimo, it says your name in the paper

lego40001

Anonymous said...

I think I got it. :>

Anonymous said...

mimo so far nooone like gets it please give us a hint in a clue please

Anonymous said...

I GOT IT!!!

Anonymous said...

nice clue mimo!!!!!

Anonymous said...

Make it easier Mimo.Its really hard.Please make it easier somehow.

Anonymous said...

I have both clues!

Socrboy16 said...

so easy cheesy Chekezie

Socrboy16 said...

All i have to say is it's easy!

Anonymous said...

Yes! I get it Mimo!!!


- Natho Dude (CP Name)

Blackpearl8 (CPG Moderator) said...

This is hard....but I'll figuure it out some how.

*Blackpearl8

Anonymous said...

Ok I'll see u there!

Anonymous said...

mimo mimo im in the newspaper my name is jujacob223

Blackpearl8 said...

I FIGURED IT OUT! YIPEE!!!!!


*Blackpearl8

Trevor said...

I got it!





__________________________________

Techno122

Zieda12 said...

Ugh.. my head hurts!

issam said...

I got the answer of the second clue

Michelle said...

i think i know it...its really hard..but i didnt figure out the first one so theres really no point in me trying the second.

Anonymous said...

MIMO WHY DID YOU DO THIS CLUE WHY!!!!!!!!! :(

Anonymous said...

I got it!!! It was hard though.

Anonymous said...

Is the answer to the first one husky????????????

Plz make the clues easier!

Obreakdanceo said...

okkk i get it,nice mimo see u there
Until Then,
Waddle On

~Obreakdanceo~

Anonymous said...

I got the first clue and this 1, pretty awesome ways you can make these clues up!

Anonymous said...

i dont know? an iceburg?

dennis'bigbro said...

Someone help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

I think it's the iceberg.

Anonymous said...

i got the first one.....this ones kinda tough.

Musicboy8

Anonymous said...

i think it is a bad drawing of the iceberg...

Musicboy8

Fenney said...

I know what it is!

Anonymous said...

Thats clever!im gonna try and make it to this party.MIMORULZ!

Anonymous said...

i know it!

Anonymous said...

I GET IT!! i think...

Anonymous said...

how do u get comments on ur site

Anonymous said...

i get the 2nd clue but not the 1st clue

Mario800123 said...

this is easy!!!!

Tutso said...

what is this? i dont know either of the clues. how am i gonna be your friend?:(

Anonymous said...

gimmy the next clue man

Anonymous said...

What about the time?

Anonymous said...

yay:) I finally got it! I don't know the first one though:(

Anonymous said...

i got rhe answer straight away : )

Anonymous said...

Yes! I get it! But I still don't get the first one...:(

Anonymous said...

mimo great job now like only a little bit of ppl can go and i cant go since this is so tricky

Anonymous said...

mimo this is too hard!
will you PLEASE make them easier?

Anonymous said...

make them easier please

flufaluf said...

easy...peasy

Anonymous said...

I got it it was so easy!
See you there Mimo

Anonymous said...

I got it , that was so easy!

See you there Mimo

Kaos 11

Flippy Zurn said...

These are too hard!!!! Im so mad! My 1 year clubpenguin subscription ends tomorrow!!!!! :-( :[ ;[

Anonymous said...

i think it is the iceburg

ldspiky said...

i have no idea but i know the first one! yay me

Panpap said...

Its not tough if you use your mind!

Anonymous said...

i dont get it i know the first one though
thanxs

Anonymous said...

ahh wut is the answer!

Anonymous said...

i know!!! look carfully

Anonymous said...

I have no clue what that is.
Can you give us a little hint?
Thank you!

Feroner said...



Yay! I am sure I've got it. Nice one. =]. I'm usually confused and never get the clues to your parties, but I think I now these.

Yay! Bye Mimo!

Feroner

Kimberrlley1 said...

Hey Kimberrlley1 here ;-)

Just got home from school.I got it! I looked it over and i definately know it!

Thanks,

Kimberrlley =)

Anonymous said...

I know MIMO777!

Ceifer13 said...

Mimo your clues are too easy! what is the next clue?

Anonymous said...

i sure wish i was smart enough to figure this out!! please help me!

Anonymous said...

look at the beach it's almost done.
dodgerfan142

Anonymous said...

I think i got it.

Anonymous said...

Mimo777, I'm still studying what the clue is.

Anonymous said...

they took penguin of the month out

~*~Ccnenee~*~

maddie said...

iceburg??
huh

Anonymous said...

This is so hard, Mimo!

Anonymous said...

i know what is it, but when???

Anonymous said...

The place would be Ice Berg. Mimo777, am I right?

Anonymous said...

aw mimo COME ON!!!!!!!

Anonymous said...

Oh, I dont get it? Could you give us a clue?

Zellbra said...

I know what server it is!!!!

Anonymous said...

I know!!!!!!!!!!!!!!!! Thanks for doing this Mimo

karlito362 said...

that seemed hard at first but that was fun. keep trying everyone.

Plankfan said...

Is it an upside down cookie?

ldspiky said...

hard hard hard hardy hard hard.

Anonymous said...

I got it !

Daniel said...

this is easy

Tooly said...

NICE MIMO! ILL BE THERE!

Anonymous said...

i know where it is but not which server

Anonymous said...

its at the iceberg so easy that mimo

Anonymous said...

hi mimo! you rock

Mario800123 said...

mimo.............why did u have to make it soooo easy

Anonymous said...

wow. These are hard....AND creative at the same time! You are very talented Mimo!!!!!

Anonymous said...

OH! I GET IT NOW!!!!

~Browny100000~

Anonymous said...

I think its the ice berge.

Winterfan said...

lol that is the only clue that i can figure out... its REALLY easy!!

P.S. your site rocks mimo!!

Anonymous said...

thats was soooooo eazy!!!!!!

Anonymous said...

thats was soooooo eazy!!!!!!

girlboo3 said...

i dont get it :( so i cant come

Anonymous said...

i know what it is.


puppyluv 100(cp name)

43 president said...

i got it mimo!!!!!!! IT WAS EASY!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

yes i tottally get it!!!!!!!!!!
WOW i NEVER get ANY of ur clues!

Anonymous said...

Mimo, do you believe in Jesus???

Anonymous said...

OMG!! I figured it out. I think. I hope i can go. MIMO ROCKS!!!

SHERB122

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 313   Newer› Newest»

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.