Wednesday, December 24, 2008

New Message in Club Penguin HQ!

Ok, sweet. There is a new message in the Club Penguin HQ! It says, "Be Ready Agents." So you know what that means?! It means, Be Ready Agents! LOL. It also means there's a new misssion coming out on Monday! Thanks, StrummedPick.

If your not a Secret Agent yet, click here to learn how to do that.



Also, check out that cool, creepy little stuffed penguin on the EPF closet. Let's name it! If you have a good name for it, leave a comment!


- Mimo777, Club Penguin Gang Cheats President


Listen to Mimo's music now at:
Mimo - Decoding Mimo

592 comments:

1 – 200 of 592   Newer›   Newest»
phelippe said...

COOL !!! I hadn't noticed it !!!!
Lets name it Christmas HQer !!!!!

123mbc said...

oooh you should name it uhhh.. oh i got it! - Pandora! ha thats a sweet name huh? ha.

Anonymous said...

how about little mimo

Anonymous said...

Thats so sick! I love da new missions!

Anonymous said...

Mr.Zebra Stinky!

Anonymous said...

lets name him William! iLeik that name for some reason iDont know why.. prolly cuz it sounds funny.:D

Anonymous said...

NAME IT ROBO PENGUIN!!!

Anonymous said...

What about Max? Cool name. Lol!

-Maxscart

irishdog1 said...

fluffy!!name it fluffy!

Stephen said...

spoofy! its a great name! it just came to me! its spoofy!

Campenguins said...

I want to name it Billybob!
-campenguins

coby15 (cpg mod) said...

lets name it Snickerdoodle!

fastreader said...

how about fred

Anonymous said...

I say his name is Glow-Eyes. I can't wait for the misssion.

Anonymous said...

name it rookie's dad! lol plz post never get posted

Galileo Yu said...

Um maybe Secret Santa Spy (S.S.S.)or The Spy of Christmas.

Anonymous said...

lets name it waddles or clankers I dunno I thought i would give it a shot...Anyway can you plz plz plz tell me what server you usually go on I have never been posted so please post!!

Anonymous said...

I think we should name him stan.

Alto Bhai said...

Call it 'silver' It sounds cool
- Alto Bhai

Hoopster67(CPG MOD) said...

Let's name him, JumboJack! I think that's a fun and cool name!

-Hoopster67(CPG MOD)

Altweirdkid said...

Name Ideas:

Lil' Mimo
Lil' G
Fluffy
Mo
Zebra
Stinky

Eminemers said...

Bob LOL!

Anonymous said...

wow, i cant wait for the new mission. By the way my penguin turns 600 days old on Christmas day!

Eminemers (CPG MOD) said...

Mimo look at its color its gray. Mabye that means that CP will come out with a gray color later on...

stupid5104 said...

I say we name it ploco
you rock mimo please post

Idon95 said...

here is a good name: Chuck Norris lol

Dj Red 4 said...

If it was a dog, i'd name it Santa Paws. But since it's a stuffed toy, i'll name it CHESTER. Hehe. Isn't that cool!!!

Miss Razz said...

lol
i think its a toy robot thing cuz it has bolts on the sides of it...
buti think we should call it POLTERGIST!!!

lovenkrands said...

I notice that two , btw is the elite force room decorated ?
it should be called Anonymous

nmantz said...

I say we call it coolio.and that sign has been there for like two weeks.

awesome maxy said...

lets name him billy!

Puppy Luvver said...

Let's name him George. Hehe, it's funny, not really different, but funny.
Orangealways.

Dalekman said...

Lets name it.... Mimo the agent!

Anonymous said...

lets call it Bob, theres no reason why i picked that name probablly coz its just random...so yeah it should be called Bob

Anonymous said...

How about we name it it honor of someone famous...Billybob!!!

Anonymous said...

Lets name him FLUFFY!

~Loopee214

Jeff WIlliamson said...

Lets name the penguin Fluffy-Munch.
By the way the penguin gives me the creeps! It looks weird no offense cp.

Haille said...

I KNOW!!! lets name him Robo! i think its a cool name!

Anonymous said...

WAIT, I GOT THE BEST NAME. . . . MINI MIMO

Scamper King said...

ummmmm
name it smelbra
(thats smelly zebra mixed 2gether)
- Scamper King

chaser9 said...

lets name it waddles or clankers I dunno I thought I would give it a shot...

see ya MIMO :)

Anonymous said...

call it bob coz its random...lol please post dis coment coz i nver get posted

Anonymous said...

Name it Rackity or Rickaty the same

Kathryn said...

Umm I think the name should be Sensei, lol get hes gray

Hovercraft10 (Austin) said...

name it Killer Penguin and do not be friends with Mandapanda11

Buddytoe said...

Let's name it Sensei Jr. because it's gray.

P.S. I finally became a ninja yesterday! WOOT!

You should make one of your parties in the ninja hideout or in HQ. (I prefer HQ because lots of people are not ninjas)

wwjd197 said...

Awesome! That pennguin's name is


Evil Eyes Lol!!! :D

Jakezapper said...

I say we name her dolly or spirit or it. Got it?

byg123 said...

hi mimo byg123 im becoming a member at 12:00pm tonight and i will buy the dojo igloo and i will decorate it really christmasy and win the igloo contest.i already have 11,117 coins.also name the little penguin fluffy since it is fluffy.lol bye mimo.

Spitfire Kid said...

you should call it ghost of Santa because it is grey like a ghost and he is wearing a Santa hat. lol

Anonymous said...

How bout Dow Jones? Its a name, right? It also matches with the horrid economy!
-Grease178

Minimol Llo said...

how bout Stuffy

Anonymous said...

To that question, I say Mimo II, Lil' Mimo, or Mimo MK. II!

Ramz3000 said...

How about, Chilly!?!?

Anonymous said...

Name him fabio!

Anonymous said...

you should name him BOB

Noah G said...

name it mini mimo

Charls Jr said...

We should name the penguin...
BESHWANGA!
be ready agents... for the ultimate... BESHWANGA!
its so catchy!

Anonymous said...

Mimo ussually goes on Fjord or Big foot.

altweirdkid, CPG Mod

Anonymous said...

Lets name it penbo!

Anonymous said...

how about freak the squeak or minny mimo, i think it should be something Funny like zebras! teehee!

polkapenny said...

BILLYBOB!!!!!!! :D

noah said...

Call it Mini Mimo

Anonymous said...

how about bruce or lil squirt or mini mo or happy or tiny or fifi or rocky or....

Anonymous said...

Name him 363 guilty spark! LOL some of u know im LOLing.
-Flippers777

gogoessel said...

how about parky? i think that sounds kinda cool.

lanybug6192 said...

I can't wait until the new mission!
I think we should name it Yadda.
lol it just came to my head. I dont know why lol.

Anonymous said...

penguani

Anonymous said...

hows abt,Merlin?for som reason i like dat name.also merry christmas & happy new year ya'll mimo fans & mimo too!!!!:)[:d:

Regards,Maddie5913

ulti06 said...

C.R.P ( Creepy Robot Penguin)

Anonymous said...

I think we should name it:
Apollo
Artemis
Percy
Mini Gary
Larry
Joe
Snow
or even...
supercalifragilisticexpialidocious

Sir William the 1st said...

Ummm... how about mr. cheesey penguin

Anonymous said...

call it p3ngy!

Miaponygirl9 (CPG MOD) said...

Hi Mimo!!! How do you like Joey the 11th? Or Bob! Or Zebra (who smells funny) I like them all! (Just so you know Joey the 11th is a series of names I have. I named a fly Joey the 1st, a flower Joey the 2nd and so on) It sees you when your sleeping... It sees you when your awake... It knows when youve been bad or good... so watch out for the evil spy!

Mebanning said...

Let's name is Dallas!

Mebanning said...

Or let's name it MiniMe!

Miaponygirl9 CPG Mod said...

Happy 600 Days old Yiney!

I just turned 800 days old today! Yay!!!

~ Miaponygirl9 CPG MOD ~

CleverAqua64(CPG MOD) said...

Cool I saw it! Cant wait until mission.

Hopefully we can catch Herbert this time!

Anonymous said...

You Should DEFINTLEY name it happy. i dont know why even know why its kind of frowning but still its just a cool name

Madaloin said...

ITS CHRISTMAS EVE!!!!!!!!!! sorry but I'm exited yay.its CHRISTMAS EVE! sorry again

Bd20! said...

Hmm, I know!

Iceburg!

Purplerox92 (CPG Mod) said...

Lets name him Steve!! Awesome, right? Just a random name...

Anonymous said...

Oh yea,Mimo there are a few new servers.

Anonymous said...

I have some

1. Sensei Jr. (Because sensei was so creepy shoveling snow before we met him.

2.Winifred (Random)

3.Lazer (I thought it had a lazer coming out of its eyes when i saw it)

4.Silver (The penguin is silver...obviously)


That is it but I think I know why it is there mimo. I think it is Herbert's spy! Isn't that a great idea?

~Linkinjayz~

CleverAqua64(CPG MOD) said...

Lets name it.... Blustagush!

Blustagush is an inside joke for me and my cousin.

Anonymous said...

how about sr.waddlesalot

-lilmickey

Anonymous said...

nope i got it!!!! Alf!! yep thats it lol




thanks,
Missally

Anonymous said...

How about Alana Wood? It could be a girl...

Anonymous said...

i think stanger because nobody knows
him.LOL

ForFun 0527 (CPGmod) said...

No, name it Domo Arigato. ☺☺ Kinda funny

ForFun0527 (CPGmod)

Anonymous said...

It is for sure herberts spy! A robot spy for herbert! He is finding out our weekness! Stop him CP before it is too late!

~Linkinjayz~

Anonymous said...

how about chuckie

Anonymous said...

I think you should name it either Pandora or Snaps or Belly.

Anonymous said...

i say we name it EPF it would stand for Elliot pengie frezzer! sound cool huh?!


~AddieAqua~

CleverAqua64(CPG MOD) said...

I agree that it is probalbly Herberts spy! lol.

Anonymous said...

CHILLY CHEEKS!

Anonymous said...

I think Nystrom is a cool name,isn't it?

27ht said...

i call it mimo the 2nd. is that a good name

Puperpi said...

Lol Thanks We should Name it Penguin or Snowyy Or Frosty Or Santy Pengii Or Mimo xD I hope you put one of those names on cause I really want my suggestions to be published Thanks anyways Have a great day Mimo

~~ Puperpi A.k.a Lynne Nguyen

taylaa94 said...

Charlie!!Lets name it Charlie!pleeeaaassseee...:]]

Anonymous said...

lets name it watchout cuz its watching everyone that goes into the hq and to the epf room

18picktown18

zc2017 said...

Robbie

Anonymous said...

I think we should name it mimo777

Emma1464 said...

lil mimo! Thats what its name should be!

sand flipper said...

Lets call it Momo ^^

Sand Flipper

MIMO ROCKS

xia98 said...

how about epf agent

Cody Zurfer7 said...

Errr...I know!Kalmahari!

awesome101 said...

bob

aqua blue500 said...

Sweet its cool (cpg mod)

SAND FLIPPER said...

Lol! Mimo in the EPF room if you click on the tv, go to the channel with the two penguins talking something really funny goes on the bottom of the screen! you have to see it if you haven't LOL!

Sand Flipper

MIMO ROCKS

wmb98 said...

lets name it bob.

Nimbo said...

A GREAT name for it would be Eggbert!



~Nimbo~

2penguin23 said...

mini me!!

Anonymous said...

how about..... Aphelion

ciciaz623 said...

hmmm it might be because the new missio

the penguin should be named "guppy"
its a good name
like when you are going to say look at the penguin its dressed just say "that guppy"


~ciciaz623 cpg mod

Anonymous said...

GUPPY

Anonymous said...

Lil' Mimo OR Mini Mimo


-Green Luck77

Anonymous said...

GUPPY OUNDS KEWL

Anonymous said...

GUPPY IS A COOL NAME

Anonymous said...

g-u-p-p-y
=)

Anonymous said...

yupppy
oh i mean guppy....lol
=X

Anonymous said...

ZebrasSmellFunny should be the name.
_Jospenguin11_

Anonymous said...

juppy

blizzard98 said...

ooooooooooh! lets name it billy bob joe magee coolio hugh?

Nejipalm360v said...

Mr. Waddles thats the most coolio name ever!!

Anonymous said...

No no lets name it glowy gray

Anonymous said...

Wiggle, it should be called Wiggle

Anonymous said...

Name it Robo Santa... it looks a bit like a robot.;)

Zemily88 said...

yay new mission! You rock mimo! I think we chould name the penguin Bobbles or CCPS for Cool Creepy Penguin Stuffy!! Ya that'd be cool! Maybe it was planted there by herbert and clutzy to spy on agent headquarters!!!!! *dramatic music*

Anonymous said...

awesome!
thatll be cool if it walked around the hq.
It should be named little robot
mimo

Avatar14 said...

I dont know what the creepy thing in the cabinet looks like.But i will find out later!

Anonymous said...

Let's call it, "Neeheeoeewootis" I know wierd name and all but it is a name and a random one too!

Anonymous said...

Awesome! I hope this mission will be harder! What about Mini G? Yeah Mini G!

mcpickle47 said...

maybe Squishy!

Anonymous said...

Y is everyone thinking zebra is a funny name? i dont understand. its not that funny

Boomx92 said...

Let's name it i-penguin. I can't wait for the new mission it'll be hackin awesome! = P

Anonymous said...

Lezley is a good game for him

Anonymous said...

this is kodster12345 speaking i want the name to be super secret clubpenguin robot penguin!!!!!!!!!!! i hope you like my cool name post me!

Anonymous said...

we should name it mimo jr.

famous1234 said...

how about albert or billy or robotenguin

The Plush said...

I think you should name it Apollo, or one of the Greek Gods. A few other names are:

MiniMe
MiniMimo

Abominable46 said...

Let's name it Poofandoro!
Now that's random.

Anonymous said...

how about the penguinator or little mi mi mimo i like them both i cant decide


~*~Ccnenee~*~

julieeannaa♥ said...

how bout Mimo Jr! hahaha

love ya babeeee
-julieeannaa

Anonymous said...

agent robot!Agent R for short

Anonymous said...

I think we should name him one of these names:
Mini mimo, Lil'Agent,HQ
Buddy, Clubpenguin man.

-Pinkc15/Chelsey

Mozzarella60 said...

We should call it murf.

Jordan said...

lets name it......Bob-The-balloon!!!

Anonymous said...

Lets name it HQ CLAUS

Jewel said...

you should name it Jr.Mimo. Just pour some orange paint on top of it.

Anonymous said...

evil pengy dude is a good name if you ask me it fits him/it

Puffleparty66 said...

how about frank or bob, just kidding. how about creepy-little stuffed-dude

Ratty99 said...

we should call the penguin PFCP which stands for Pengin For Club Penguin

koneko said...

i like carl the stalker

Anonymous said...

Name him/her Mumble or Raven. I prefer Raven

Paws Kitty (Penguin name) said...

That is Cool! Also, I found out something.. Look at REALLY old things in the Whats New Blog on CP, U can still post comments!!!! Its Freaky. I posted one from 3 years ago!!

cat fox said...

cool i luv missions!!

hmm lets seee lets call it...

Piffu!!
Pengu!!!
or
Guino!!(wich is pronounced Wino)

:)
how bout those..

Paws Kitty (Penguin Name) said...

I almost forgot one thing mimo777, Merry Christmas!!!!! Hope its great!!

sneders said...

i think it should be called cosmo!!!

Lorry40 said...

Lil Man
Icy
Dive
Scamper

Are good names!

----Lorry40

Anonymous said...

Let's name it Herman! lol

Stick said...

FRED Ha Ha Ha ha FRED should be his name!

Anonymous said...

ummm how about Billbo?thats a cool name

zxz192 said...

I know! Lets name it Mini Mimo! lol! or maybe mini sensei cos he is grey! how about fire eyes? or maybe Dave? thats such a cool name!

Anonymous said...

other names

penguatron
mr. hardy(because he looks lik he is made of metal)
the silver shiner (or t.s.s. for short)

ok i may put some more on later but for right now i cant think of any more

~*~Ccnenee~*~

Anonymous said...

other names

penguatron
mr. hardy(because he looks lik he is made of metal)
the silver shiner (or t.s.s. for short)

ok i may put some more on later but for right now i cant think of any more

~*~Ccnenee~*~

Gundam RX-78-2 said...

Pengy
Po
Pete
Flipper
Peter
Braff
Turk
Tedd
The Todd
Kelso
John
Murphy
Smurf
Coco
Don
Bill
Dingo
Zane
Domino

zxz192 said...

hey mimo! check this out! theres like 6 new servers to go on on club penguin. 2 of them are called northern lights and southern lights. but the names are too long so it can't fit it all on. it misses out the "t" at the end. lol!

Anonymous said...

lets name it rauel. rauel is a good macho name! xD

Anonymous said...

I Know You Should Name It Terminater



_ Taffom

Anonymous said...

Name:Googly Mimo
I think its rather sweet1

Emmbobxxxx

Anonymous said...

How about Fluffy? Juno? Pointy stick?

O man i am the man said...

mimo JR

Anonymous said...

HEY IM YOYOBIA (thats my penguin name) WE SOULD NAME IT MYSTERY CAUSE ITS MYSTERY HOW IT GOT THERE OOO BY THE WAY I LOOOVE YOUR WEBSITE YOUHELPED ME BECOME A TOUR GUIDE PS (its long i know)I AM A MEBER SO LOOK FOR YOYOBIA THATS A MEMBER

Anonymous said...

other names

penguatron
mr. hardy(cuz he looks lik hes made of medal)
the silver shiner (or t.s.s. 4
short)
im all out of ideas 4 now

~*~Ccnenee~*~

Anonymous said...

mm.. mabye mimo.jr! lol

buddytoe said...

in the spy phone, it still says "pitch!"

Anonymous said...

hmm... wat about Mimo .jr!

926puffle said...

How about the killer penguin mwaa ha ha ha ha. or just billy

Anonymous said...

Hey Every One Merry Christmas to all

and of course mimo777 and gang

Anonymous said...

Maybe the smelly zebra

Anonymous said...

call it sensei, cos he's gray

Anonymous said...

or mimo me
alexmop

Anonymous said...

um mini metel hq agent penguin

Carolyn said...

I think that since it looks like a robot it should be called Mr. Roboto!

Wicked Man :p said...

I think you should name it... ermmm... howbout... Pengweeno

Icy Aubie said...

Let's name him Ackman! (Pronounced Ackmin) Or Hector
LOL

Anonymous said...

hmm... LETS NAME HIM BOB!

Anonymous said...

lets name it mimtastic!

Anonymous said...

lets name it weird robot penguin lol

Anonymous said...

How about.... waddley mike?

Shelby said...

since it is silver, let's name him sensei spy, because the sensei in the dojo is silver too!!!

Anonymous said...

it should be named buppy

Anonymous said...

I think we should name it Robo-Penguin because it looks a bit like a robot.

Spongebob74 said...

I have a gr8 name for da penguin Robopengy!

Anonymous said...

Lets Nane it seret santa

-Go pewe

Wytown36 said...

How about Freak-o?

Anonymous said...

i got a great name lets call it lil santa!

Anonymous said...

lets name it joe

Royalfluffy said...

Let's name it Mr. Fuzzy Penguin!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 592   Newer› Newest»

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.