Monday, February 9, 2009

Club Penguin Now In French!

Check it out! Club Penguin now has French servers! We have heard for some time that they have been working on them but now they are up. (Thanks, Mirelrapid, Yoda Ads & saavy)



- Mimo777, Club Penguin Gang Cheats President


Listen to Mimo's music now at:
Mimo - Decoding Mimo

141 comments:

Anonymous said...

bonjour mimo lol yay thats cool


imbigger

Amanda Dlny said...

Wow Mimo, you are sooo fast at posting :P!!

Amanda Dlny

Anonymous said...

Thanks Mimo! I Would Love To Talk To You Some Time On Your Secret Site

~Yoda Ads~

Saavy (CPG Mod) said...

woot i cant wait, just sayin wen u go on the french servers and u clicl on the pharase bubble thing it will give u loads of french stuff lol. :)

saavy

Unknown said...

Woahh french now!
ah-mazing!
lol

Anonymous said...

Mandy (Snowangelgal) said...

Woahh french now!
ah-mazing!
lol
___
dear mandy,
i no! i like france. its a cool place. and just like you said, ah-mazing! happy waddling!!

Anonymous said...

Cool i was 20 mins ago your fast Mimo!
see ya im late for school if i wait longer
lucylu212

Anonymous said...

I guess French people er... penguins can read now, huh? Keep up the fast posting and awesome work!


~Kirby623

Anonymous said...

Ca c'est incroyable! Maintenant je peut jouer le Club Penguin en francais! Horray, we are bilingual in Canada. lol!

Anonymous said...

Cool! I found out that Pie, in French is Pie! Weird Cool is the same, too!

Anonymous said...

Bonjour Mimo. oui! its is in French
That mean Oui = yes! Bonjour= hello, hi (ect)

Ruth Booker said...

cool im about to go on club penguin now ill be sure to go on one of them

Jan0499 said...

wow

Jan0499 said...

Party on the server Brise right now at dock!!!!!!!

Anonymous said...

sick man

Anonymous said...

im an A in french

Anonymous said...

how do u post so fast

Anonymous said...

i have a question

saavy this is for u

why do u rite in bold?

27ht (CPG MOD)

Jan0499 said...

WOW ONLY 3 SERVERS... (i know french!!)

Stickers303 said...

I know some French already I got an A in it =)!

There are severs on there that say Undentified!

~Stickers303~

Stickers303 said...

Yea get some Puffles =) Also you know your song Opera House? I made a music video to it =)

~Stickers303~

Stickers303 said...

27ht said...
how do u post so fast
--------------------
Mimo is a fast typer!

~Stickers303~

Stickers303 said...

Yay! Another school strike =) Have any of you americans heard about the Bishfires in Victoria?

~Stickers303~

Anonymous said...

keep the fast posting mimo

yoshhi456

Stickers303 said...

Mimo777 is Penguin25717995! U Fride is Penguin25764938!Zoezoe11 is Penguin25892402! Me Santa is Penguin25947828! 9China9 is Penguin51632358! Im Penguin38166666!

~Stickers303~

Anonymous said...

Hi, i think that they SHOULD make arabic server :P !!
How am i suppost to understand what there saying XD lol ...

** Keep up the Good work mimo **

-Fatma Q8ya

Unknown said...

mimo ummmmmm when i went to choose the language (i want to go on it becuz i kno french) and its not there, is it really on the home page languages, cuz it only said english and portuguese for me.

Anonymous said...

thats really cool mimo!


igotmail90

Stickers303 said...

What kind of major smooveness?

~Stickers303~

Stickers303 said...

Can anyone come on CP or Mimochat? I have a day off today but nothing to doo lol! QP?Contest?Anything?

-Stickers303

Stickers303 said...

Bad news! No one needs help!

Saavy (CPG Mod) said...

27ht said...
i have a question
saavy this is for u
why do u rite in bold?
27ht (CPG MOD)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dear 27ht
lol good question, well the reason y i write in bold is becuz it stands out 4 me, iv been writing in bold sice i cam 2 dis website so i got the hang of it aswell lol, i think it looks kool lol, so weneva u see a bold comment it will be me! LOL :)

saavy (CPG Mod)

Taiga H said...

C'est cool, Mimo! Je vais aller a la fete de Kjsc03.

Can anyone translate this? It is only a challenge question.

Anonymous said...

hey mimo 777 when ae you gonna do more contests

Anonymous said...

Hey.

Wow. Cool, now even the French can play club penguin.

Elyse

Anonymous said...

Oh mon dieu!! C'est juste trop fantastique!! Enfin!! J'attendais cela depuis vraimmment longtemps!!! lol mimo!!! thanks for letting us know!!

CPG ROCKS

canadian fan :)

Anonymous said...

wow this is great because now i can practice the french i learn in school.

Anonymous said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dear 27ht
lol good question, well the reason y i write in bold is becuz it stands out 4 me, iv been writing in bold sice i cam 2 dis website so i got the hang of it aswell lol, i think it looks kool lol, so weneva u see a bold comment it will be me! LOL :)

saavy (CPG Mod)
____
dear saavy,
lol, i was wondering about that, too! how do you do it? THATS ALL, HAPPY WADDLING!!

Anonymous said...

mimo the snow is in the lodge attic now says it will be saved for march fun

Jan0499 said...

Club Penguin Wave said...
What kind of major smooveness?

~Stickers303~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MEGA SUPER SMOOVENESS! lol ITS MEGA MAJOR SMOOVE AND OFF THE HOOK!

Anonymous said...

Awesome! J'adore le français! But I can't find french... Help me please.

Anonymous said...

Anonymous said...
hey mimo 777 when ae you gonna do more contests


Probably soon, just keep an eye out. It is also a new month so Mimo probably has alot of cool plans.

Sand Flipper

MIMO ROCKS

Anonymous said...

OMG MIMO UR A MEMBER NOW???? YAY!!! AND CAN ONLY MEMBERS HAVE THEIR PUFFLES DO STUFF? R THEIR ANY NON CHAT FRECNCH SERVERS???


PLZZZZ ANSWER MY QUESTIONS~!!!!!!!!

Anonymous said...

clubpenguincheatsonline said...

Thanks Mimo! I Would Love To Talk To You Some Time On Your Secret Site

~Yoda Ads~
-----------------------------------------
He would too.

Good Luck!

Tennisbaseball said...

Bb Polo745 is throwing a party for his birthday on Feb.21.here are the details
Server:Fjord
Location:Cove
Time:11:15pst
i will add anyone who says polo or i from cpg

Anonymous said...

Hey Mimo i found a glitch on the French server. when u go on and c ppl, most every1's name is
Penguin(and then a bunch of numbers) just wanted 2 let u no!

Anonymous said...

27ht said...
i have a question

saavy this is for u

why do u rite in bold?

27ht (CPG MOD)

Saavy does this because he is so cool just like me. He does it just to stand out from the crowd and I would possibly do it too if I knew how. Oh well I don't.

Mrpengiewin (CPG MOD)

Anonymous said...

Anonymous marcchan97 said...

wow this is great because now i can practice the french i learn in school.
-------------------------------------
Now you might speek french well!
ACE THAT TEST!

Good Luck!

Anonymous said...

9sapphire9 said...
Hey Mimo i found a glitch on the French server. when u go on and c ppl, most every1's name is
Penguin(and then a bunch of numbers) just wanted 2 let u no!

That is because most of these people's names are in English and do not translate into French so they just give them a number.

Mrpengiewin (CPG MOD)

Anonymous said...

Mimo whos your buddy on that server?

Anonymous said...

saavy (CPG Mod) said...
woot i cant wait, just sayin wen u go on the french servers and u clicl on the pharase bubble thing it will give u loads of french stuff lol. :)

saavy

Yeah, it says that in the Portugese version, too!

Anonymous said...

I love the new french servers. Also Mimo I have been admiring your website for some time now because its really nice.

Anonymous said...

Hi, i think that they SHOULD make arabic server :P !!
How am i suppost to understand what there saying XD lol ...

** Keep up the Good work mimo **

-Fatma Q8ya

Fatma, cool, i know Arabic, too! I go to Arabic school on sundays, so i am kinda good. Unfortunately, i am not so good at knowing what the words actually mean (i can only read it). -asalamalaikum -good bye, in arabic.

Anonymous said...

Taiga-
C'est cool, Mimo. Je vais aller al a fete de Kjsc03.
Can anyone translate this? It is only a challenge qustion.
VF2CPGM-
I will go AL has festival of Kjsc03.
Hey I got something.
Ya Mimo tape rapidement. Il bascule et mon username de pingouin est Vamprah Fan2, mon papa est Boomdad, ma soeur est le pruneau Juice2, et ma maman est Kack65
If you find it out, post it on this blog, with your penguin name, and I'll tell you where to meet me. I'll make a list, and I'll check in tommorrow. If you're not on the list, I'll Log Off. If you are on the list, I'll tell you when I'll be on Club Penguin during my birthday, and the first penguin to find me will get the code to a free 1 month membership card.

Anonymous said...

OMG MIMO UR A MEMBER NOW???? YAY!!! AND CAN ONLY MEMBERS HAVE THEIR PUFFLES DO STUFF? R THEIR ANY NON CHAT FRECNCH SERVERS???


PLZZZZ ANSWER MY QUESTIONS~!!!!!!!!

Mimo has mentioned that he is now a member several posts ago. Well, all I know is that members can have as many members as they want, while non-members can only have 2. You will have to find out for yourself on Friday, if you wanna know if only member's puffles can do stuff.
There are now 3 French servers. The last one on the list is non-chat. I hope that helped!
-Pinkster1476 (CPG Mod)

Anonymous said...

Mimo you should make a CPG army and costumes for CPG member like ninja masks for everyone and then a certain hairsyle for members and tour guide hat for non-members etc. and then another costume for CPG army members and have army meets and organize snowball wars against other websites that would be fun

copppermp (CPG MOD) said...

9saphire9 said...
Hey mimo i found a glitch on french servers. When you go on most every1's name is penguin and then a bunch of numbers. Just wanted 2 let you know.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Very good observation. ALthough i think mimo knows that. Its because before they went on french servers there names were english. So they are not going to transfer it to english.
Waddle on!

RacerXBoi said...

Lily800 said...
OMG MIMO UR A MEMBER NOW???? YAY!!! AND CAN ONLY MEMBERS HAVE THEIR PUFFLES DO STUFF? R THEIR ANY NON CHAT FRECNCH SERVERS???


PLZZZZ ANSWER MY QUESTIONS~!!!!!!!!

Probably so. Just have to wait and see

RacerXBoi said...

HP_luver said...
Awesome! J'adore le français! But I can't find french... Help me please.

Just go to select a languafe at the top in the right hand corner. And go down to french.

Avatar14 said...

Salut Mimo! lol that is so coool

RacerXBoi said...

Taiga said...
C'est cool, Mimo! Je vais aller a la fete de Kjsc03.

Can anyone translate this? It is only a challenge question.

I took french before and it stands for... umm. wait give me a minute...I will go to the festival of Kjsc03 is what it means

Anonymous said...

how do you get on the french servers

Anonymous said...

where is mimochat? can anyone give me the link to it? if you can, thnx!

Anonymous said...

Omg! I heard that there was a huge fire in Aussie! Did anyone who lives there get hurt?!?!

Anonymous said...

bonjour mimo lol u rock hey maybe we could have a quickkee party on a french server!



keep the name in your brain: juh76t

Anonymous said...

Anonymous said...
how do you get on the french servers


If you are on the home page, look above the play now button and find a white thing that says languages, click the down arrow and you can choose your language!


Sand Flipper

MIMO ROCKS

Anonymous said...

in the lodge attic where it says snow will be stored for february fun it has been changed to march fun


-arlenerobles
(ps this is also my cp name)

Anonymous said...

Anonymous said...

how do you get on the french servers?
-----------------
dear anonymous,
first you click "play"
second you go up to the top of the screen and click on the "language" sign.
third, you change it to "french"
finally your there! everything is french.
p.s here is a cheat for people who have problems in different languages at school, if your taking french in school, study the English page or what ever language you speak for a while then change it to the french words. lol. happy waddling!

Unknown said...

sweet, i can use my french intelegence now

Club Penguin a un bon idee. C'est super!!

Rockman209 said...

Cool! I love french. Yay hmm I wonder if they make a spanish server.

Jan0499 said...

Anonymous said...
how do you get on the french servers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
You go to where it says "Select Language" and click "Francis" or "French" or whatever and go to your server. There are only 3 servers.

(CPG Mod) Penguin name: Kjsc03

Jan0499 said...

Anonymous said...
how do you get on the french servers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
You go to where it says "Select Language" and click "Francis" or "French" or whatever and go to your server. There are only 3 servers.

(CPG Mod) Penguin name: Kjsc03

Jan0499 said...

27ht said...
sick man
~~~~~~~~~~~~~
LOL dude, I really am sick (FEVER) it hurts!! like so bad.

Anonymous said...

Anonymous said...
mimo the snow is in the lodge attic now says it will be saved for march fun
-----------------------------------

thanks for the new but mio already posted a blog about that. But thanks for looking out on club penguin!

peace out,
Igotmail90

Anonymous said...

hey their is another server

Anonymous said...

Finally!I am from Quebec,Canada and I speak French, it`s harder for me to read in English so I can finally go on a French Server!!! Thanks :)

Youg3 said...

Mimo i have a cheat for you you can now but pets on planet cazmo PLZ give me credit!

Anonymous said...

Salut (Sa-LU), ami (A-ME)!
Ha ha! thats cool! i am learning french at school! sweet!
Au (Awww) Revoir! (Rever)! Just trying to do prouncations! lol big word! cant spell!

Anonymous said...

hey mimo

look up what this means in English!

"oui oui mon peu chou"

my teacher told me this :)

ksmksm
ps its in french

Anonymous said...

27ht said...
how do u post so fast

Well, mimo has people helping him to gather information, he also checks often, so he usually is able to get the information typed quickly.
remember the name
Confupenguen (CPG Mod)

Anonymous said...

27ht said...
i have a question

saavy this is for u

why do u rite in bold?

Im guessing because it is mor noticable. lolzz
Leggofmyeggo (CPG MOD)

Anonymous said...

Anonymous said...
hey mimo 777 when ae you gonna do more contests

Well, i thought it would be soon, but idk. It seems like mimo has been busy.
Leggofmyeggo (CPG MOD)

natrika said...

coo. awesome that the way i will learn speaking french

Anonymous said...

lol im doing french class at my skool XD any i could read french woot XD lol

1i1 pingy

Anonymous said...

Taiga said...
C'est cool, Mimo! Je vais aller a la fete de Kjsc03.

Can anyone translate this? It is only a challenge question.
------------------------------------------
it Translates to ...
That's cool, Mimo! I will go to the fete Kjsc03.
I used the internet
Lucylu212

Anonymous said...

anonymous said...
hey mimo777 when ae you gonna do more contests
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mimo has and cpg have to think of what sort of contest to do so you could like post some idea's for him and it cost money to get the stuff like the membership cards and toys and he might not know when his going to have a another one so just wait. yoshhi456 (GPG MOD is training)

Anonymous said...

hey mimo
i just wanted to say, think that they have added something to the dance competition in the night club, cause i played it just recently and then i played it just now and this time a disco ball came in and there were more lights around. its just a change that i wanted to mention.

cil509

Anonymous said...

oh and by the way about my last comment about there being a disco ball that is new in the night club game 'dance comntest' you have to get over 70 moves in a row (like a combo) to get the disco ball to come out and even if u stuff up after that it will still stay there.
cil509

Amanda Dlny said...

Anonymous said...
"mimo the snow is in the lodge attic now says it will be saved for march fun"
---------------------------
Response...
"Yup, Mimo knows about this, he posted about it a good while ago, but thanks for trying to help :)"

Amanda Dlny (CPG-Mod in Training)

Amanda Dlny said...

HP_luver said...
"Awesome! J'adore le français! But I can't find french... Help me please."
--------------------------------
Response...
"The French servers just dissapeared on me as well, but give it an hour or two and they will come back up, its just a CP bug"

Amanda Dlny (CPG-Mod in Training)

Amanda Dlny said...

Lily800 said...
"OMG MIMO UR A MEMBER NOW???? YAY!!! AND CAN ONLY MEMBERS HAVE THEIR PUFFLES DO STUFF? R THEIR ANY NON CHAT FRECNCH SERVERS???


PLZZZZ ANSWER MY QUESTIONS~!!!!!!!!"
---------------------------------
Response...
"I think only members puffles will play with furniture as non-members cant buy furniture but I think non-members puffles will take a bath, eat and sleep in cool new ways,
Also yes I think there is one safe chat french server"

Amanda Dlny (CPG-Mod in Training)

Anonymous said...

mimo i found a some weird if log in in french and you see the login screen on of them on of has a green toque an if you login english
the penguin has a black toque!!

Anonymous said...

i dont see any french servers

CP Romania said...

bonjour, Mimo! thank you!
french is kinda weird, huh?

RadioGirl said...

Wow Mimo your fast at posting these things! YOU ARE SOOO LUCKY THAT YOUR A MEMBER!!! You Rock!!!! I realy wanna meet you in Cp.... And this is soooo out of talking about club penguin but i wonder how to speak FRENCH.... LOL

- Jgirlx4x

Mimo Is The BESSSTT!!!

Anonymous said...

Hey mimo , i dont know why sometimes the France language apear and sometimes it doesn't :S .. Wierd !!!

-Fatma Q8ya

Anonymous said...

Athletico96 said...

Ca c'est incroyable! Maintenant je peut jouer le Club Penguin en francais! Horray, we are bilingual in Canada. lol!

Yo ! i dont understand what r u sayin' ! LOL but i think you are very happy when club penguin launched the french language :)

Anonymous said...

Rockman209 said...
Cool! I love french. Yay hmm I wonder if they make a spanish server.

I bet so because many people from all over the world speak spanish so it is a major language.

Mrpengiewin (CPG MOD)

Jan0499 said...

Mirelrapid- CPT President said...
bonjour, Mimo! thank you!
french is kinda weird, huh?
It's not that weird. After you learn it, it's fun to speak french.

(CPG Mod) penguin name: Kjsc03

Jan0499 said...

Hello! Club Penguin is fun!

Anonymous said...

I dont get it. When ever I'm on a different language server, it says my name is Penguin5067893 or whatever. It happend to my friend too. What should I do?

Anonymous said...

Yo, Mimo, that is so cool! I’m gonna go on those servers just to mess around, lol!

-Obidankenobi

Mikeafc said...

Hello mimo any chance of another party on planet cazmo? Also Planet cazmo is now out of beta and memberships came and cars coming soon and also Pets have arrived! Please make another party as i would love to see you and your fans on Planet cazmo! Stay safe
Ambassador Mikeafc

In french!
Bonjour mimo une possibilité d'une autre partie sur le cazmo de planète ? Également le cazmo de planète est maintenant hors de bêta et les adhésions sont venues et les voitures venant bientôt et également des animaux familiers sont arrivées ! Veuillez faire une autre partie car j'aimerais vous voir et vos ventilateurs sur le cazmo de planète ! Restez sûr L'Ambassadeur Mikeafc

Jan0499 said...

I have a good idea for a contest

We make a Zebra Puffle out of clay

Jan0499 said...

saavy (CPG Mod) said...
27ht said...
i have a question
saavy this is for u
why do u rite in bold?
27ht (CPG MOD)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dear 27ht
lol good question, well the reason y i write in bold is becuz it stands out 4 me, iv been writing in bold sice i cam 2 dis website so i got the hang of it aswell lol, i think it looks kool lol, so weneva u see a bold comment it will be me! LOL :)

saavy (CPG Mod)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Not always. I use bold now i may only use italic. MAY lol

Anonymous said...

sprocket07 said...
I dont get it. When ever I'm on a different language server, it says my name is Penguin5067893 or whatever. It happend to my friend too. What should I do?

Zxz192 (me) said...
Theres nothing you can do. Club Penguin have to check that your names not offensive in any way. It does the same thing if you create a new penguin. Just wait a day or two and your name should show.

Hope this helped!
Zxz192 (CPG Mod)

Anonymous said...

Stickers303 said...
Yay! Another school strike =) Have any of you americans heard about the Bishfires in Victoria?

Zxz192 (me) said...
Im not american but they have probably heard about it because the UK has. And I'd like to send out my condolences to the family's who have been affected.

Zxz192 (CPG Mod)

Anonymous said...

Amazing now speak in French!!!! Bonjour all!!!

Amanda Dlny said...

sprocket07 said...
"I dont get it. When ever I'm on a different language server, it says my name is Penguin5067893 or whatever. It happend to my friend too. What should I do?"
----------------------------
Response...
"Theres nothing you can do, CP check all penguin names before letting them be shown, your name may not be offensive in English but it could be in French!"

Amanda Dlny (CPG-Mod in Training)

Anonymous said...

cool mimo but the words sound funny ha ha lol.


Alice2223(CPGMod

Anonymous said...

Hey Mimo! In the Ski Lodge, upstairs, on the notice, it doesn't say Snow being stored for February Fun1 It says SNOW BEING STORED FOR MARCH FUN (february's been crossed out!!!!!
Finnoula Ice

Anonymous said...

Bonjour Mimo,

Jai Bhetre in Grande Brittania

Hello Mimo
I live in Great Britain

Stickers303 said...

CPG! Go in the cataloug and go to the flag page! There is a new flag "Chile"!

Credit Stickers303!

-Stickers303

Stickers303 said...

I knew there was something differnt about the Flag page! So I searched and saw Chille! "Was that always there"? S I clicked on it and Voila!

~Stickers303~

Anonymous said...

I have a B in french! I wish I could say something in french to you, but I don't want to...

Anonymous said...

Frenchdude said...

How did you cange languages?


answer...

You can by clicking the language bar uptop the game screen. hope it helps!

Anonymous said...

micrbot100 said...
hey their is another server
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
micrbot100 there was only three severs to start of with. but thanks for trying

yoshhi456 (CPG MOD is training)

Anonymous said...

Hey saavy i can write bold to i know a lot of html codes i study them a lot

Anonymous said...

Lily800 said...
OMG MIMO UR A MEMBER NOW???? YAY!!! AND CAN ONLY MEMBERS HAVE THEIR PUFFLES DO STUFF? R THEIR ANY NON CHAT FRECNCH SERVERS???

-----------------------------------

yes, he accidentally placed himself as a member. Also, all owners should have the ability to do that. Antarctique is a non-chat server.

Gamer12356 (CPG Mod)

Anonymous said...

Lokul97 said...
mimo ummmmmm when i went to choose the language (i want to go on it becuz i kno french) and its not there, is it really on the home page languages, cuz it only said english and portuguese for me.

-----------------------------------

when you choose play now, there will be a box that says Select language. Click on the arrow and it will say French, English, and Portuguese.

Gamer12356 (CPG Mod)

Anonymous said...

mimo there is a new flag from chili please post with credit to me

Anonymous said...

bonjour mimo we meet again

Anonymous said...

I missed the bus so mum is dropping me of at school in a few minutes!

~Stickers303~

Anonymous said...

Wait...Shes dropping me of now!

Talk soon CPG!

~Stickers303~

Anonymous said...

Vamprah Fan2 CPG Mod said...
Taiga-
C'est cool, Mimo. Je vais aller al a fete de Kjsc03.
Can anyone translate this? It is only a challenge qustion.
VF2CPGM-
I will go AL has festival of Kjsc03.
Hey I got something.
Ya Mimo tape rapidement. Il bascule et mon username de pingouin est Vamprah Fan2, mon papa est Boomdad, ma soeur est le pruneau Juice2, et ma maman est Kack65
If you find it out, post it on this blog, with your penguin name, and I'll tell you where to meet me. I'll make a list, and I'll check in tommorrow. If you're not on the list, I'll Log Off. If you are on the list, I'll tell you when I'll be on Club Penguin during my birthday, and the first penguin to find me will get the code to a free 1 month membership card.
-----------------------------------

You said that Mimo types fast. He is a machine. Your username is Vamprah Fan2,your dad is Boomdad, your sister is PruneJuice2, and your mom is Kack65.

My penguin name is Gamer12356.

Anonymous said...

hi, mimo new flago of chile!!

yout blog is cool ;)

- julian 096 -

Anonymous said...

Anonymous said...
hey mimo

look up what this means in English!

"oui oui mon peu chou"

my teacher told me this :)

ksmksm
ps its in french
-----------------------------------

It means "Yes yes, my small cabbage."

Gamer12356 (CPG Mod)

Anonymous said...

Taiga said...
C'est cool, Mimo! Je vais aller a la fete de Kjsc03.

Can anyone translate this? It is only a challenge question.
-----------------------------------

You are saying that it is cool! Y|That you are going to the festival of Kjsc03. (Which is a person.)

Anonymous said...

sprocket07 said...
I dont get it. When ever I'm on a different language server, it says my name is Penguin5067893 or whatever. It happend to my friend too. What should I do?

-----------------------------------

That is natural. It says it to everyone. People have to check to make sure your name isn't offensive in french. It should be normal in English.

Gamer12356 (CPG Mod)

George Espinosa said...

hi Mimo this a random thing to say, but i found a cheat on the treasure book of the second edition which is the football helmet and uniform of the blue team, just click on the speaker on the 3rd page which is the first circle on top

Anonymous said...

Anonymous Lily800 said...

OMG MIMO UR A MEMBER NOW???? YAY!!! AND CAN ONLY MEMBERS HAVE THEIR PUFFLES DO STUFF? R THEIR ANY NON CHAT FRECNCH SERVERS???


PLZZZZ ANSWER MY QUESTIONS~!!!!!!!!

Well since only members have puffle furniture I guess that would mean only members could have their puffles playon their furniture.

Anonymous said...

sprocket07 said...
I dont get it. When ever I'm on a different language server, it says my name is Penguin5067893 or whatever. It happend to my friend too. What should I do?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
This happens to all new servers,so club penguin will soon get it fixed :]
Waddle On,
Sophi Jr

Anonymous said...

Roseheart9 said...
where is mimochat? can anyone give me the link to it? if you can, thnx!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi. Mimo chat is found on Mimo's secret site, so only people who have found the site can access the room. It is secret :] To try to find the site looks around CPG :]Waddle On,
Sophi Jr (CPG MOD)
P.S. Don't look too hard!

Anonymous said...

Anonymous said...
how do you get on the french servers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hullo, I'll explain
1. Go to clubpenguin.com
2. Press 'Play'
3. Find the box that says 'languages'
4. Change the language to French
5. Log into your penguin
6. Click a server
7. YOUR IN!!
lol
Waddle On,
Sophi Jr (CPG MOD)

Anonymous said...

a lot of people have been asking how to go on different language servers so heres a step by step guide on how to

1. Go to www.Clubpenguin.com

2. In the top right corner it says play now and above it it say select language, hover your mouse over Select Language.

3. A mini bar will come down from it saying:
English
Portugues
Francais

To go on Club penguin Portugues click on Portugues.

To go on Club penguin France click on Francais.

4. After you click on either one the page will refresh and the clubpenguin site home page will be in the language you chose.

(from here on if you chose portuguese look at the a section a, if you chose Francais look at section b, a is at the top and b is at the bottom)

5a. click on JOGAR!

6a. click on INICIAR

7a. click on the penguin you want to choose

8a. type your password if needed and click Login

9a. choose your server (click on the yellow sticky note saying MAIS SERVIDORES CLIQUE AQUI to see all the servers)

10a. Your in in Club Penguin Portugues!!!! (Note: your penguins name will be Penguin then some random numbers, its O.K.)

5b. click on Viens Jouer!

6b. click on Jouer

7b. choose the penguin you want

8b. type in your password (if needed) and click Se Connecter

9b. click on the server you want (clicking on the sticky note saying Plus De Serveurs won't do anything becuase it would usually pull up more servers but theres only 3!)

10b. your on Clubpenguin French! (your penguin name will be Penguin then random numbers, don't worry, it's O.K.)

Hope this helped!
DBsonic5 (CPG MOD)

Anonymous said...

Oui Mimo Je suis tellement excité que je peux jouer en français. Mon ami parle tout le temps. J'ai même demander à mon frère pour traduire votre page. Je souhaite en venir à cette fête! I am learning english je sais donc ce que vous dites.

Anonymous said...

Bonjour mimo
Comma tompqa to?
Jemapelle G'abrielle

Choa

Unknown said...

Hiya mimo


just saying that your names dont show up on thee french servers as it will only come up with penguin( with a load of numbers)

Thanks,

egdisco

Anonymous said...

Oui, je parle francais!

Anonymous said...

When you throw a snow ball at the stage at turns into a ball. Please post this mimo!

Anonymous said...

HELLOOOOOOO - IM LESTIEPESTIE!!

CYAAAAA

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.