Wednesday, August 19, 2009

Club Penguin Underwater Adventure Update!



Today, Happy77 talked to the artist working on the new Underwater Adventure Play. Here is the interview:

What inspired you about doing the costumes?
For one of them, a delicious meal I once had was the inspiration... Mmm...so tasty...

Tell us something cool about the set!
There's an entire sea castle to climb in! And a secret shadowy sea creature in the distance.

For this play, are there treats underwater?
Well, chocolate bars tend to get a little soggy, and cotton candy is a mess...we could have tried sea salt taffy - but I'm pretty sure we didn't.

Cool! A sea castle in Club Penguin! Maybe that is where the Little Mermaid lives. ;-) We sooo needed a new play! I can't wait until Friday when it starts. How 'bout you? (Thanks, Waddle Dee 77)

PLAY THE NEWEST MIMO GAME - CHOPIX ADVENTURES!


- Mimo777, Club Penguin Gang Cheats President


Play Mimo Games Now!

Click here to listen to Mimo's new song: "Zebras Smell Funny!"icon

58 comments:

xx8lovely8xx said...

i cant wait for it it sound so awesome!!!!!

S1d8pink club penguin said...

this looks pretty cool. they never bring out plays so it will be fun
~S1d8pink~

bluedude5724 said...

i going to love the new play mimo!

ChrisB said...

Sounds awesome!, Hey, meet me at 3 today at the server Triassic so we can weight lift!

Anonymous said...

this might be the best play (maybe)
i cant wait!
----------------------------------- anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422

F said...

DUDE MIMMO IS #1

Anonymous said...

it is in 2 days ;)

~Chilly_cp

cowtail5(CPG MOD) said...

cool!

Wooperman1 said...

yum chocolate...

Zxz192 said...

Anonymous said...
this might be the best play (maybe)
i cant wait!
----------------------------------- anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422

Zxz192 said...
Ok go to the cp homepage then click help at the top. Go down to the bottom and on the bottom right in an orange square, it will say "contact us". Then click on "General support questions". Now you can ask cp things!

Hope this helped!
Zxz192 (CPG Mod)

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Anonymous said...
this might be the best play (maybe)
i cant wait!
----------------------------------- anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
You locate the Contact Us Page in the Help section. Then select what kind of question you want ask such as Technical Questions!
Marquizi98 (CPG MOD

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Wow! That's really exciting Mimo!

Sklooperis said...

lobster outfit, totally!

Sklooperis

Wooperman1 said...

F said...
DUDE MIMMO IS #1
----------------------------------
You Got That Right!- Wooperman1

Zxz192 said...

Can't wait!
(i can. it sounds so stupid)
PEACE!

pree16 said...

i wonder if every one is gonna be at mimo's party!!!


~~~pree16~~~

Waddlyn said...

Anonymous said...
this might be the best play (maybe)
i cant wait!
----------------------------------- anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422

___________________________________
Hi!I know just what to do!Go to the clubpenguin homepage,then click help.You will see at the top and one of them says contact us.Click that and you can send them fanmail and stuff.Hope this helps!;)
-Waddlyn(CPG MOD)
Keep on waddl-yn!;)

Racet2000- Cpg Mod said...

Anonymous said...
this might be the best play (maybe)
i cant wait!
----------------------------------- anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Email them or call them on the phone.

~Racet2000- Cpg Mod~

Racet2000- Cpg Mod said...

Anonymous said...
it is in 2 days ;)

~Chilly_cp

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I know, right?!?

~Racet2000- Cpg Mod~

Racet2000- Cpg Mod said...

Finally, a new play!

~Racet2000- CPg Mod~

Anonymous said...

ChrisB said,Sounds awesome!,Hey,meet me at 3 today at the severTriassic so we can weight lift!
----------------------------------- Mr Hartwood8(CPGMOD)
Mimo777 might not be abel to come,but he might try!

Sissyc97 said...

Sklooperis said...
lobster outfit, totally!

Sklooperis
~~~~~~~~~~~~~~~
RIGHT ON DUDE!
That would be totally AWESOME! lol
~Sissy

Miaponygirl9 said...

Hi Mimo! Sorry I left for so long! I had a family emergency so I wasn't able to go on the computer! And now I'm about to leave to go camping with my family! I <3 camping so much!!! :) I will still try to become a CPG Mod! :)

With Lots of Smiles :)
Miaponygirl9

Anonymous said...

Heyy
ur awesome do u read these comments
tho?
if u do try to tell me cuz
tonite at 10:00 penguin time
i would totally love
if u came to parka (server)
and talked to every penguin there
so if u do read ALL your comments
then ill meet u on parka my penguins name is Dingeljoe.
So when i see u there, ill tell
even more ppl about ur website!!!
cya

Marquizi98 (CPG MOD) said...

I'm kind of scared of because Club Penguin is really running out of ideas and I'm starting to think it's ending :( :(

A kiwi boy(CPG Mod) said...

Yo
Racet2000- Cpg Mod said...
Finally, a new play!

~Racet2000- CPg Mod~
Yeah I know it sucks when they replay old plays
Laterz

A kiwi boy(CPG Mod) said...

Yo
Miaponygirl9 said...
Hi Mimo! Sorry I left for so long! I had a family emergency so I wasn't able to go on the computer! And now I'm about to leave to go camping with my family! I <3 camping so much!!! :) I will still try to become a CPG Mod! :)

With Lots of Smiles :)
Miaponygirl9
Hey Mia welcom back to the crew ;-)
Laterz

A kiwi boy(CPG Mod) said...

Lil Mermaid eat ur heart out haha
Laterz

Anonymous said...

Yay!!
i cant wait but i had to renew my membership today,lolz.. :)

From:purpledowg87

Anonymous said...

xx8lovely8xx said...
i cant wait for it it sound so awesome!!!!!
___________________________________

Yuppers! YAYZORZ! And they're gonna have awesome costumes, too. (for members only, though... pooey!) I think they're gonna have Mermaid outfits, fish outfit, diver costumes, awesome mermaid hair, an' stuff! I hope they have a trident for sale. ;D


-Birdygurl

Mirelrapid (CPG Mod) said...

bluedude5724 said...
i going to love the new play mimo!
------------------------------

The new play sound really good!

~Mirelrapid (CPG Mod)

Mirelrapid (CPG Mod) said...

F said...
DUDE MIMMO IS #1
------------------------------

Yeeess!! Mimo rocks my socks!

~Mirelrapid (CPG Mod)

Mirelrapid (CPG Mod) said...

pree16 said...
i wonder if every one is gonna be at mimo's party!!!


~~~pree16~~~

----------------------------------

They will come for sure!

~Mirelrapid (CPG Mod)

Anonymous said...

that chopix game is so tricky

Lil Maney said...

F said...
DUDE MIMMO IS #1
------------------------------------
Offcourse He Is =/

LOL

-Lil Maney[CPG MOD]

Davmanred (CPG Mod) said...

anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422
-----------------------------------
Swettie, you go onto the homepage, click on help which is on the toolbar at the top. then scroll down to Contact Us. Hope this helps!

Davmanred (CPG Mod)

Safa153 said...

Anonymous said...
this might be the best play (maybe)
i cant wait!
----------------------------------- anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

First; go to Club Penguin main page; then click on 'help'.
When you go to 'help' page; click on 'contact us'.
After that, click 'General Support Questions'.
Ask your question! The answer will send you e-mail address in two days! I asked CP many times and they are so nice!
Hope this helps! :))

=> Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

Can't wait for new play! I hope CP will design 'NEW' items. Because CP always getting back old items; it's sometimes good but usually bad for me! :)) LOL!
I think new play will be best play ever! ;-]]

=> Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

New newspaper is here; it's saying ' Festival of Flight FINISHED'... And I think Gary STOPPED to visiting Pool and tallest mountain. It's always like that; Famous Characters stop visiting CP island on the party's last days...

=> Safa153 (CPG MOD)

Anonymous said...

It's just gonna be the sub-marine party but a play at the stage.

Unknown 2 U said...

Emmm Mimo...
i just found an extra 1000 coins when I logged on... I don't know how it got there... someone help?

Unknown 2 U

Anonymous said...

i cant wait till friday!!!!
awwwww iguess its gonna be super awesome.and mimo i m a big big big big big big big big big big fan of urs!!

Zxz192 said...

Zxz192 said...
Can't wait!
(i can. it sounds so stupid)
PEACE!

The REAL Zxz192 said...
Dude, stop impersonating me!!!! Im Zxz192 and i didnt say that. I cant wait for the new play!

Zxz192 said...

Ok so somebody has been impersonating me recently so to make sure it cant happen again I have signed in to my google account so people will know when its me or not

Anonymous said...

The shadowy creature is the giant squid!

Lil Maney said...

Hey Mimo,

MUST READ

Also, if you look at the pic that Screenhog posted, you’ll notice a small arrow tool on the image. Now that could be his mouse but I don’t think Print Screen capture the mouse. Not sure about the Macs though. Anyways, we’ll consider this a misprint =/ Thats If Mimo Says So =/

lol

-Lil Maney[CPG MOD]

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Zxz192 said...
Ok so somebody has been impersonating me recently so to make sure it cant happen again I have signed in to my google account so people will know when its me or not
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Great idea! I did that too because somebody impersonated me yesterday making a rude comment to another person.

Random Matthew722 said...

this might be the best play (maybe)
i cant wait!
----------------------------------- anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Go to Clubpenguin's home page.
At the bottom, click "Contact Us".
Then, Click which topic you would like to pick.
Write your message and send it! :)

Glad to help! ;D
-Matthew722 (CPG Mod)

Random Matthew722 said...

Unknown 2 U said...
Emmm Mimo...
i just found an extra 1000 coins when I logged on... I don't know how it got there... someone help?

Unknown 2 U

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maybe, just MAYBE Clubpenguin saw you doing the 101 Days Of Fun and added 1001 coins to ur account! :O

Glad to help! ;D
-Matthew722 (CPG Mod)

hellopieguy said...

hey mimo i just found another thing in aqua grabber. you play soda spills and get to whare the yello thing opens on the right then ram the sub up in to the air bubble then a worm pops out and you can get it 4 bate . dont know if u kew this allredy bi

Happywagon (CPG MOD) said...

Anonymous said...
The shadowy creature is the giant squid!
___________________________________
Lol, maybe squidzoid is in the play.

Happywagon (CPG MOD)

Happywagon (CPG MOD) said...

Safa153 said...
Can't wait for new play! I hope CP will design 'NEW' items. Because CP always getting back old items; it's sometimes good but usually bad for me! :)) LOL!
I think new play will be best play ever! ;-]]

=> Safa153 (CPG MOD)
___________________________________
There's actually been 3 new free items for non-members at the last 3 parties. So I don't get why people are saying clubpenguin doesn't make any more new items? Those are new. I know they stopped at one point make new ones, but they are new now.

Happywagon (CPG MOD)

Happywagon (CPG MOD) said...

Unknown 2 U said...
Emmm Mimo...
i just found an extra 1000 coins when I logged on... I don't know how it got there... someone help?

Unknown 2 U
___________________________________
When you do something to take part in 101days of fun, clubpenguin will add 1000 coins to your player. Maybe that's how you got the coins.

Happywagon (CPG MOD)

Happywagon (CPG MOD) said...

anyone reading this plz answer this: how do you contact cp?
-swettie422
___________________________________
Go down to the clubpenguin homepage, then click on the "Contact us button" and send them your email.

Happywagon (CPG MOD)

Anonymous said...

Cooell!!!! I can't wait






-Tube vube

Eddy1 A1 said...

This new play is very , very wet than the all others ! :) It's super great !

TO COOL 4 RULEZ (Zeeay354) said...

I feel for ya, Zxz. Well, Could you come to Matterhorn again, Mimo? I really feel bad that I missed it; I really do. Lol, To Clingy? Ok, Bye

Anonymous said...

Wierd wie

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.