Wednesday, August 12, 2009

Aqua Mimo Club Penguin Party Clue #2!

Hey that rhymed!



You got it? Figure it out? It's WAY too easy! Don't cheat... '-]

Here is Aqua Mimo Club Penguin Party Clue #1 in case you missed it.


- Mimo777, Club Penguin Gang Cheats President


Play Mimo Games Now!

Click here to listen to Mimo's new song: "Zebras Smell Funny!"icon

167 comments:

Zxz192 said...

i know it!

Pengi 2 said...

I dont get it, but can you give us a hint on what it is? Time or date?

jkj23 said...

easy mimo
i start back school tommorow :(

1847e (CPG Mod) said...

Please have our private party soon! I can't wait!

Anonymous said...

yah mimo, could u tell if its the time or date or server?

rockoina said...

hmm idk mimo, i can't figure it out yet. :-\

Anonymous said...

I don't get it... :( i might not be able to go!

A person said...

i know it!

Anonymous said...

is it server, time ,or date

Anonymous said...

easy
thousand56

Fire Leo 139 said...

I dont know!!!!!

Coolblue132 said...

we know what it is!

-Coolblue132 and Pinkflower76 ;-)

Coolrockpop8 said...

strange

naifpen said...

ummm ill figure it out

Anonymous said...

was that the time or date or maybe the server? can i have a hint plz

Anonymous said...

the first clue was that for what room it will be in or server or time or date? i dont really get it ethier.

otiekinz

Pastrytina said...

hmmm.. is it a time? i hope i figure out all of the clues!

Anonymous said...

i think i got it!

Anonymous said...

i dont get it

Xanth50jr said...

im guessing it is a server with 2 words in it xD lol that is a good guess if wrong tho!

Anonymous said...

i think it is the server

Duncan70 said...

Mimo that is one of ur kewleset Seulc!
Its a bit confusing but im close to wrapping up the mystery.
(Not telling though) ;-)

Anonymous said...

Mimo thts not nice its hard for me!

(cries)
Give us a hint a Time or date plz!
I want to come so bad!

Anonymous said...

No Clue! I agree with Pengi 2. I need a time, date and a little tiny hint.

-Agent 265

Qqaazz1 said...

I dont get it at all

Master44444(CPG MOD) said...

Pengi 2 he probably means the date.

-Master44444(CPG MOD)

Mystery100 said...

Kewl! Nice try Mimo! ∞Mystery

Anonymous said...

i start school tomorrow 2 :(

Lilac5674 said...

Is it the time or the date? or the server? seriously mimo u gotta tell us, cause it is pretty hard to get.

Anonymous said...

I think it means that two people/penguins are in love?

Anonymous said...

i think its the date

Mombo Lo said...

I got it! -Mombo Lo

Anonymous said...

know it mimo it the 2s and the heart means (classified).



-awsome mike

Anonymous said...

my orientation is the 20th <:(




-awsome mike

Lindsey said...

hhhmmm i think i know what it is! but i could be wrong i will get it when you give us more clues. :)

Anonymous said...

umm hi

ive never actually been to a mimo partay cuz wheneva i get close of figuring it out, some of the clues start getting much harder!!!!

XC ;(

Anonymous said...

wait!!!!!
ive got an idea!!!!

i think i got it
but then again.....................

:\

Clubpengi101 said...

me know it

p.s. you rock mimo go mimo go mimo go mimo yah im a BIG mimo fan :)

Eann said...

Hmm... It looks like a heart, I can see two 2's, and it looks a little like Ω (An Omega Sign)...

Anonymous said...

Mimo,
Are u gonna post the chobots quickee party yet cause I was there and plz. Post it soon

Cheesey1211

Anonymous said...

umm mimo i need to tell you somthing well you see my mom sayed that im not aloud to play club penguin when school starts so she said she will give me a week to stop so i was wondering can you tell us where your party is going to be cuase i want to see you for the first time im your bigest fan ill kill to see you so please tell

-bryan909 (cpg mod) well mabe

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Pastrytina said...
hmmm.. is it a time? i hope i figure out all of the clues!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I'm not sure but check Mimo's Twitter for hidden clues and exclusives.
Marquizi98 (CPG MOD)

Bubblesh203 said...

This is really off topic but have you heard about all of the robbers lately?It's so annoying.Don't you think so too?

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Anonymous said...
the first clue was that for what room it will be in or server or time or date? i dont really get it ethier.

otiekinz
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I think I'm getting something. If you check Mimo's Twitter you can look for hints.
Marquizi98 (CPG MOD)

tooly228 said...

After Labour Day Mimo!

Crazykid said...

This stinks,I can't find out what these mean and now I going to have to miss the party.:( Why can't you just tell us everything intead of just giving out clues that noboby can find out.:-(

penguinjunkie said...

i think i know what it is =) but mimo said not to cheat so i not telling lol

sugarland10 said...

I got it!
=]

Anonymous said...

i think i get it but is it the day if so i get it if not idk?

oh and happy 250th day on chobots mimo

Soyjoy329 said...

What is it

Dx329 said...

What is it???

Dx329 said...

What is it help me mimo777 pls

Anonymous said...

I don't know, can you PLZ give a hint?

Anonymous said...

i got it!! ~awesomeness101~

Anonymous said...

that will be awesome if u give us the server and date and we'll figiure out the rest :D...............but probly not....................i need help with the 2 clue.....can anyone help me???
otiekinz

tkhk1 said...

tooo hard give hint do not know = (

Lil Baby Jr said...

Mimo please give credit to me

I e-mailed club penguin for a free tem as a jet pack and in the newpaper it said "Hover with your own jet pack." Plz give me credit for this

Anonymous said...

HEY MIMO! In the new newspaper, there is a penguin wearing a GREEN propeller cap, maybe that will be the free item at the festival of flight!

sklooperis said...

mimo i have news! according to the newspaper we can meet gary and on the page about festival of flight there is a penguin with a GREEN propellor cap :D Sweet!

Sklooperis

Kacheek951 said...

I got it!

Kacheek951 said...

If I may give a little hint, it's the time.

Pottingmix said...

Mimo! Geez, everyone says it's too hard! Why do you think it's easy? Oh, that's right you made it.

Jack said...

i dont get it at all

Anonymous said...

is it the date or time or sever or place? i think i got it?! lol can u give us some hints mimo? please!
thank you

Anonymous said...

mimo on thwe festival of flight thing on the new paper there is a pic of s a GREEN propeler hat give the credit to steelfire please

Frost258 said...

ok, i have no idea

cool guy7414 said...

Hey mimo! i just read the news paper and found a spelling error! :O (i know its REALLY lame but i just thought I'd let you know :P btw the spelling error is on page b3 click on the did you know? button and its on the second line

Ben said...

It looks like a 2 shaped in a heart what could that be?

Fry943 said...

OMG it's soo hard I don't have it yet this is me I'm the cross hint one was easy but two is way too hard
_X|
Hint1 Me Hint2

aclen08 said...

Aww Mimo your clues are soo hard!

Anonymous said...

wat is it xcan someone help i no wat the first one is

Anonymous said...

its S2 which means server 2

mewbra123 said...

Wow

It looks like ur computer stuffed...

Hmm... I dont get it either

200jokes said...

Mimo! Is very hard I think I am not able to go there! I need HELP.

Rats 1996 said...

umm why does it say when do you start school? school started nearly a month and a half ago?
PLEASE HELP CPG MODS?

Wii Wii Wii1 said...

Mmmmmmmmmmmmmmm it depends but im pretty sure i got it

200jokes said...

I think is the server, because there is only one server that rythmes which is X. I already got the only rythmes server but what is the heart for and the numbers for??? And what does Mimo meant when he said Hey that rythmes?? ROAR I AM SO CONFUSED!

Anonymous said...

BEST SEULC EVER! I have never been to ur parys cuz ive been away alot! i hope i can come!

Safa153 said...

Hmm; thinking now! Started to figure out it just now! :)

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

Oh Mimo! It's really easy! I thought; it was very hard; but its really really EASY! I figured out it... :) Now; two clues are OK!

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

Lol; it took only two minutes! :D

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

1847e (CPG Mod) said...
Please have our private party soon! I can't wait!
-----------------

Cool and Awesome! You must be very happy! Great Work, dude :D

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

Anonymous said...
was that the time or date or maybe the server? can i have a hint plz

-----------------------

If I tell you what it is; you can find the answer very very Easily! That was a hint, too! :)

=>Safa153 (CPG MOD)

Anonymous said...

i think it is the date because they are numbers :-)

Cool Luxray1 said...

No clue! I think it isn't even CP!
And BTW I can't answer the ''When Do We Go Back To School'' thing,
cause I DON'T GO TO SCHOOL!
MUAHAHAHA!!!!!!


-Cool Luxray1

Safa153 said...

If Mimo organises party after 12PM PST; I may NOT come...

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

1847e (CPG Mod) said...
Please have our private party soon! I can't wait!
----------------
Hey again! I think Mimo hasn't thought about all details! Mimo may send you a private party after he gives Four clues on this blog...

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

Club Penguin Tİmes 200th Issue is out! :))

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

Breaking News Mimo! In the newspaper we can see a penguin with GREEN PROPELLOR CAP! I think the free item will be green propellor cap! I am SURE! :)

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

CP made a mistake LOL! On B3 page; it is writin Boiler Roon. LOL!

=>Safa153 (CPG MOD)

Safa153 said...

I really love MEMORY LANE part on new newspaper! Really interesting...

=>Safa153 (CPG MOD)

hellloguys said...

mimo no-ones going to come if they dont know what this means. the first one is the mine shack but this is stupid. lol. ur gonna have a lonely party!

Silent Kage1 said...

I think I get it, its at the Beach, and its 2 - 5 pm because if it was 5:00AM - 2:00 PM that makes no sense or 5:00PM - 2:00 AM?

The time is 2 - 5 pm that is the clue.

Jordan502 said...

I know It! it is.......... @)@ and thats a clue ok it is 2:02 it is a time DUH!

hellloguys said...

i think its 2:02pm. But mimo wont let people post the answer because he chooses which comments come up. Not fair.

lee.stokes said...

Hi Mimo,this party clue is weird Lol, ill figure it outr soon. By the way the new club penguin times is out today and its the 200th issue. C Ya

~Lil Man 2k8~

Anonymous said...

I know what it is!!!

IcyCoolPengu said...

I got it!

PS. Its the time,right?


MIMO PLEASE POST MY COMMENT!!! =)

Anonymous said...

Can someone say it pls?

S1d8pink club penguin said...

wow. i got the first one but this one is hard :\

Unknown 2 U said...

Hmmm... This is hard...
I'm thinking if it's the server...
Something with two words??
If it's time...
22 0' çlock ????
If it's date...
the 22nd???
I have no idea what the love heart is for!!!

Nice one Mim o!
Unknown 2 U

ahmad hamody said...

i don't get it

Muzzy Jr (CPG MOD) said...

Hey Mimo
I know what it is.. :D

Muzzy Jr (CPG MOD)

Liam 30 said...

I Know it! Its the !!!!!!! LOL

Hedgehog 14 said...

that is HARD DUDE! hmmmm i gotta keep thinking lol

Mr Acd said...

id ksomeone help me out

Anonymous said...

its easy tip its a time;)

Fuzzy Snails said...

That's really hard. It might be easy for you becuz you-I GOT IT! But I have NO idea what the heart means...

Trevtoad said...

ppl who know it is it the date? if it is i know it to

Anonymous said...

wat is it? give us atleast a little teeny weentsy itty bitty hint!

The JCBoag said...

All I know is that it's the server. Maybe a palindrome (the mirrored word) is the server? Maybe it's something he loves? But I don't think it will be THAT obvious

Mirelrapid (CPG Mod) said...

Duncan70 said...
Mimo that is one of ur kewleset Seulc!
Its a bit confusing but im close to wrapping up the mystery.
(Not telling though) ;-)

------------------------------

Good luck then!

~Mirelrapid (CPG Mod)

Mirelrapid (CPG Mod) said...

The JCBoag said...
All I know is that it's the server. Maybe a palindrome (the mirrored word) is the server? Maybe it's something he loves? But I don't think it will be THAT obvious

-------------------------------

It could be something that he loves... who knows?? :D

~Mirelrapid (CPG Mod)

Anonymous said...

hmm i think it is a server

Shmecherul said...

I dont get it, but can you give us a hint on what it is? Time or date?

-----------------------------------

Sorry but he can't, this is the ideea, to think what it's about!


~Shmecherul (CPG MOD)

Shmecherul said...

I dont know!!!!!

-----------------------------------

Think again! It's easy!

~ Shmecherul (CPG MOD)

Shmecherul said...

Anonymous said...
was that the time or date or maybe the server? can i have a hint plz

August 12, 2009 5:37 PM


-----------------------------------

No he can't. Think again!

~ Shmecherul (CPG MOD)

Shmecherul (CPG MOD) said...

Anonymous said...
wat is it? give us atleast a little teeny weentsy itty bitty hint!

-----------------------------------


Sorry, he can't! Think again!

~ Shmecherul( CPG MOD)

Mirelrapid (CPG Mod) said...

sugarland10 said...
I got it!
=]

------------------------------

Cool for you! I think I got it too! :D

~Mirelrapid (CPG Mod)

Empoleon3214 said...

Crazykid said...

This stinks,I can't find out what these mean and now I going to have to miss the party.:( Why can't you just tell us everything intead of just giving out clues that noboby can find out.:-(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sorry Crazykid, but if Mimo gave out the time and place for every party, then we can't get in, and, more importantly, Mimo won't be able to get in! There will be too many people!

~~Empoleon3214 (CPG Mod wannabe)

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Anonymous said...
was that the time or date or maybe the server? can i have a hint plz
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
It's very easy! You can check for hints and clues on Mimo's Twitter if he has any!
Marquizi98 (CPG MOD)

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Anonymous said...
wat is it? give us atleast a little teeny weentsy itty bitty hint!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I know what the clue is! Just look at it and examine it and you'll find it! Try looking again!
Marquizi98 (CPG MOD)

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Trevtoad said...
ppl who know it is it the date? if it is i know it to
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Just look at it really closely and I'm sure you'll resolve the clue!
Marquizi98 (CPG MOD)

Marquizi98 (CPG MOD) said...

Anonymous said...
Can someone say it pls?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I'm sorry but we cannot reveal the answer. You just have to look at it closely. Most people just look at it in 2 seconds and just assume they don't what the clue is.
Marquizi98 (CPG MOD)

Random Matthew722 said...

Anonymous said...
yah mimo, could u tell if its the time or date or server?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sometimes he gives clues to his clues on Twitter. Make sure to check them out. ;-)

Glad to help! ;D
-Matthew722 (CPG Mod)

3jel97(CPG Mod) said...

I think its the time not the date ill see by mimos next clue if im right.

3jel97(CPG MOD)

Anonymous said...

teehee

mumbleeric cp member said...

i know it

ferrari628 said...

200jokes said...
I think is the server, because there is only one server that rythmes which is X. I already got the only rythmes server but what is the heart for and the numbers for??? And what does Mimo meant when he said Hey that rythmes?? ROAR I AM SO CONFUSED!

----------------------------------
he said Hey that rhymes because Clue #2 rhymes.
I still cant figure it out.:( Ithink its the time though.

ferrari628(cpg mod

Anonymous said...

i know it!

Mirelrapid (CPG Mod) said...

Pengi 2 said...
I dont get it, but can you give us a hint on what it is? Time or date?

---------------------------------

You need to find this yourself! Or, you can ask some nice penguins that already know the answer...

~Mirelrapid (CPG Mod)

Anonymous said...

Man I have no idea this is hard. Any way at first i thought it something like love aqua since it blue but nope. i think it the date

Shamzz said...

Oooh! i think its date and i got it :D

Anonymous said...

What is it




Coolguy

Anonymous said...

i dont get either of the clues

Anonymous said...

My school starts in September! :D But we end late so we start late. yuppers. i go to a co-op YAYZORZ!

-Birdygurl

Anonymous said...

wow i cant believe i got it! thank you mimo! cant wait!

-Turtwigle

Anonymous said...

Mimo777 rocks

plopman88 said...

simple its the time
-plopman88(cpg mod)

Dex Dude said...

Sorry I haven't commented lately I am at my friends house now cause my internet isn't working I don't know when we will get it fixed. I be sure to comment when we get it fixed though!

~Dex Dude~

Anonymous said...

it looks like its 2heart2 "toohardtoo"

CPG Mod said...

Mirelrapid (CPG Mod) said...
Pengi 2 said...
I dont get it, but can you give us a hint on what it is? Time or date?

---------------------------------

You need to find this yourself! Or, you can ask some nice penguins that already know the answer...

~Mirelrapid (CPG Mod)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
It's the date. ;)
~CPG Mod

Anonymous said...

Um.......I think i know it. It is 2 numbers.....and a luv heart.........but i STILL CANT GET THE FIRST CLUE. iS IT THE BEACH? Plz help me guys!

Lollypop5465 said...

So confusing! I really don't get it!

Anonymous said...

i got it!! :)

loudboy321 said...

i think i got it!
but i may be wrong (as usual)

misterponk said...

what the! i have no idea!

Frockle92 said...

i knew on the first clue!!

Anonymous said...

THIS IS SO HARD IVE BEEN THINKING ABOUT IT FOR WEEKS! oh my goodness this is so hard

Anonymous said...

all clues must add up tooo........

light house 2:02pm after light house the mine or dojo idk

Fuzzy Snails said...

LOL, the only thing I've figured out that when you look at a backwards 2 upside down, it looks like a 5 kinda!! That's not helpful at all! xD

Anonymous said...

TWO HEARTS!!!

Anonymous said...

I dont get it, but can you give us a hint on what it is? Time or date?
----
It is the date :)

~Dizzy97 (CPG mod)

Anonymous said...

easy mimo
i start back school tommorow :(
----
Aww, that stinks Dx

~Dizzy97

Anonymous said...

is it server, time ,or date
----
#3

~Dizzy97 (CPG mod)

Anonymous said...

was that the time or date or maybe the server? can i have a hint plz

~~~~~~~
Anonymous said...

the first clue was that for what room it will be in or server or time or date? i dont really get it ethier.

otiekinz
------------------

Hope your calendars are free p;

~Dizzy97 (CPG mod)

Anonymous said...

Is it the time or the date? or the server? seriously mimo u gotta tell us, cause it is pretty hard to get.
----
Mimo sometimes gives hints on his Twitter.

~Dizzy97 (CPG mod)

Anonymous said...

I think it means that two people/penguins are in love?
----
Nice guess :)

~Dizzy97

Anonymous said...

umm mimo i need to tell you somthing well you see my mom sayed that im not aloud to play club penguin when school starts so she said she will give me a week to stop so i was wondering can you tell us where your party is going to be cuase i want to see you for the first time im your bigest fan ill kill to see you so please tell

-bryan909 (cpg mod) well mabe
-----
He did.

~Dizzy97

Anonymous said...

is it the date or time or sever or place? i think i got it?! lol can u give us some hints mimo? please!
thank you
----
Check Mimo's Twitter.

~Dizzy97 (CPG mod)

Anonymous said...

LOL guys its easy here is a clue

DeArTcE :]


Penguyo 9

Hint for clue wHATS DIFFERENT ABOUT THE WORDS

Anonymous said...

Mimo, please give us a clue to this clue and lable it clue number 2.5 or something. Please, I need to get this clue and then wait for clue number 4. Please mimo, never been to one of your partys, really want to. I'm your biggest fan. Been on this site since on cp!!

udoudo10 said...

plzzz help me someone!!!!

Anonymous said...

backwords?

-izzyloo8

blue21711 said...

i think i know it...it could be the time......if its not...then im wrong.

Anonymous said...

thank you pengi 2 u said time or date? GET IT DATE LOVE! not telling more.. >:>

Anonymous said...

I think i know itz!BOOM I AM ON FIRE!;-Davybear

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.