Thursday, February 18, 2010

2010 Club Penguin Cheats for February/March Furniture Catalog!



To find the first hidden item cheat in the Club Penguin new Better Igloos Catalog do this.

Step 1. Click on your "Home" icon in the lower right of the chat bar.
Step 2. Click on the "Edit Room" icon in the lower right.
Step 3. Click on the "Buy Items" icon.
Step 4. Click on page 1 in the catalog.
Step 5. Click on the mail box.



You now have the Blue Lamp!

Step 6: Click on page 3 of the catalog
Step 7: Click on the Stone Couch.





You have now found the Portal Box!

Step 8. Stay on page 3 in the catalog.
Step 9. Click on the Stone Lamp.





Now you found the HD TV.

Step 10. Click on the 4th page of the catalog.
Step 11. Click on the ski thingies.



Now you have found the Snowboard Rack.

Step 12. Click on the 5th page of the catalog.
Step 13. Click on the blue bird.



You have now found the Nutcracker cheat.

Step 14. Stay on page 5 in the catalog.
Step 15. Click on the bow on the Christmas Wreath.



Now you found the Small Christmas Tree cheat.

To find the next item cheat do this.

Step 16. Stay on page 5 in the catalog.
Step 17. Click on the Star on the Christmas Tree.



You have now found the Christmas Lights cheat.

You have now found all the cheats in the February/March Furniture Catalog! Sweet!

There is a new Igloo Upgrades Catalog, also. Yeah, the cheats are kinda the same but hey.




CHECK OUT THE NEW FLOORING!



Here is how to find the Club Penguin Secret Stone Igloo cheat!

Step 1. Click your "Home" icon.
Step 2. Click on the "Edit Room" icon in the lower right.
Step 3. Click on the "Upgrade Igloo" icon.
Step 4. Click on page 2 of the "Igloo Upgrade" magazine.
Step 5. Click on the Crow Bar in the upper right.

YOU NOW HAVE THE SECRET STONE IGLOO!




Step 6. Click on the 8th page.
Step 7. Click on the igloo door.



NOW YOU HAVE THE SECRET DELUXE STONE IGLOO!

Sweet Cheat!


- Mimo777, Club Penguin Gang Cheats President


Play Mimo Games Now!

Click here to listen to Mimo's new song: "Zebras Smell Funny!"icon

24 comments:

Tomosdafydd said...

awww man i thought i saw that b4 u lol but u are way better than me.
First post woot
-Tomosdafydd

Toysgoneby said...

Tomosdafydd said...
awww man i thought i saw that b4 u lol but u are way better than me.
First post woot
-Tomosdafydd
__________________TOYSGONEBY______________________
Mimo is quick!

-Toysgoneby (CPG MOD)

GIG said...

Will the puffle barrier actually block the puffle to going into another part?

cookie3303 {CPG MOD} said...

i really like the ice fishing thing

Luis2414 said...

Tomosdafydd said...
awww man i thought i saw that b4 u lol but u are way better than me.
First post woot
-Tomosdafydd
___________________________________
Its ok.Next time just post as fast as you can and you sure to get credit.
Luis2414[cpg mod]

Bumper98 said...

Hey Guys, I need a sign off thing to say. So yeah, just tell me your ideas. Ill pick the best three I like, then we can vote! Thanks for your help. I apreciate it!

~Bumper98(ATB a CPG Mod)

Luis2414 said...

GIG said...
Will the puffle barrier actually block the puffle to going into another part?
___________________________________
The puffle barrier just might block the puffle again.You never know with club penguin.Hope I helped. Luis2414 [cpg mod]

Pinkrosie909 said...

GIG said...
Will the puffle barrier actually block the puffle to going into another part?
--------------------------------
idk GIG thats what i REALLY want to know!! is anyone knows the answer, PLEASE tell us!!
-Pinkrosie909

~Old CPG Mod~ said...

GIG said...
Will the puffle barrier actually block the puffle to going into another part?
___________________________________
I don't know, try it out! :)

~Old CPG Mod~

~Old CPG Mod~ said...

Bumper98 said...
Hey Guys, I need a sign off thing to say. So yeah, just tell me your ideas. Ill pick the best three I like, then we can vote! Thanks for your help. I apreciate it!

~Bumper98(ATB a CPG Mod)
___________________________________
You don't need one, you want one, and why don't you come up with one on your own, that way its more personal :)

~Old CPG Mod~

~Old CPG Mod~ said...

Bumper98 said...
Hey Guys, I need a sign off thing to say. So yeah, just tell me your ideas. Ill pick the best three I like, then we can vote! Thanks for your help. I apreciate it!

~Bumper98(ATB a CPG Mod
___________________________________
Perhaps "Bumper, Bumping Back" If you're replying to a question?

~Old CPG Mod~

Wet6 said...

Hey r u famous?

If r meet me! And add me plz (Dude u rock!)

Wet6 said...

Mimo can u log on know sever Snow Cone Place Mine Time 5:00 Day Fed 19th 2010
Wet6
P.S. If you are famous make me too!

Bumper98 said...

Thnx Odl CPG Mod. Whenever I think of one is comes out bad. Im good at thinking about them for others, just not mself. LOL, I like your suggestion! Thnx!

~Bumper98(ATB a CPG Mod)

Bumper98 said...

Wet6 said....

Hey r u famous?

If r meet me! And add me plz (Dude u rock!)
';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';';'
Im sure everyone wants to meet Mimo and have him be their buddy but, they cant. Mimo only adds high-ranking mods, personal friends, contest winners, and family. Try going to one of his partys! You can still meet him. Maybe he will send you a postcard!

~Bumper98(ATB a CPG Mod)

Bumper98 said...

Hey Mimo, I think that Toysgoneby and Old CPG Mod should be in the top mods. I dont see really any of the top mods commenting alot. (Not to be mean)But they DO deserved it.

~Bumper98(ATB a CPG Mod)

~Old CPG Mod~ said...

Wet6 said...
Hey r u famous?

If r meet me! And add me plz (Dude u rock!)
___________________________________
Yes i would consider mim o "Famous". Unfortunately (Although he'd love to) He can't meet all of his fans induvidually or go to any of there parties, if he did, to be fair he'd have to go to everyones, which then wouldn't give him time to do anything besides clubpenguin. You can meet him at his parties though :)

~Old CPG Mod~

Anonymous said...

Does the puffle guard actually work?

Luis2414 said...

Wet6 said...
Hey r u famous?

If r meet me! And add me plz (Dude u rock!)
___________________________________
Yes mimo is well known from his fans.Mimo would love to meet his fans but once he meets one fan,he will have to meet everyone.Only mimo mods and higher can meet him.Hope I helped.Luis2414 [cpg mod]

misstiss66/Misstiss66(CPG Mod) said...

cool! they really need to get rid of their Christmas/Winter Holiday stuff, because it's almost spring in the U.S.

Anonymous said...

hey you know you can also get a puffle tent in this igloo upgrade catalogue but i cant find how its hidden.
Frosty Gem

GalaxyShyft said...

Bumper98 said...
Hey Guys, I need a sign off thing to say. So yeah, just tell me your ideas. Ill pick the best three I like, then we can vote! Thanks for your help. I apreciate it!

~Bumper98(ATB a CPG Mod)
__________________________________
I just write something random behind my name. :]

-GalaxyShyft (<-- HE likes turtles! Do YOU like turtles??)


Just like that :D

GalaxyShyft said...

Bumper98 said...
Hey Mimo, I think that Toysgoneby and Old CPG Mod should be in the top mods. I dont see really any of the top mods commenting alot. (Not to be mean)But they DO deserved it.

~Bumper98(ATB a CPG Mod)
___________________________________
Yeah, i noticed that too. They comment alot. I would like to comment as much as them, but i can't becuase my computers a peice of junk.

~GalaxyShyft (<-- Like the ~ thing i used there??? :D)

LeighAnna said...

Cool! Thanks for the updates, Mimo!
♥♥Moonbeam 587♥♥

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.