Thursday, September 30, 2010

New Club Penguin October 2010 Clothing Catalog Sweet Cheats!

The hidden Club Penguin Cheats in the Penguin Style Clothing Catalog for October 2010 are here!

Do this to find the cheats.

Step 1. Click on the Map icon in the lower left.
Step 2. Click on "Town."
Step 3. Go to the "Gift Shop."
Step 4. Click on the Clothing Catalog in the lower right.

Check out the saweet new costumes:



Here's how to find the first Club Penguin cheat.

Step 5. Go to page 3 in the catalog.
Step 6. Click on the green penguin's beak.


You now have the Frankenpenguin Costume cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 7. Stay on the 3rd page.
Step 8. Click on the blue penguin's beak.


You now have the Frankenpenguin Head cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 9.  Go to page 4 in the catalog.
Step 10. Click on the ghosts face.


You now have the Crook and Flail cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 11.  Go to page 5 in the catalog.
Step 12. Click on the jack-o-lantern.



You now have the Viking Helmet cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 13.  Go to page 5 in the catalog.
Step 14. Click on and off the jack-o-lantern four times.



You now have the Blue Viking Helmet cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 15.  Go to page 8 in the catalog.
Step 16. Click on the tree.

You now have the Ring Master Outfit, Hat and Curly mustache cheat.


To find the next cheat, do this:

Step 17. Go to the 7th page.
Step 18. Click on the left mountain top.

You now have the Green Hiking Boots cheats!

To find the next cheat, do this:

Step 19. Stay on the 7th page.
Step 20. Click on the green penguins foot.

You now have the Lasso cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 21. Go to the 12th page.
Step 22. Click on the tree top.

You now have the Blue Duck cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 23. Stay on the 12th page.
Step 24. Click on the penguin's eye.

You have now found the Hiking Boots and Mountain Climber cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 25. Go to the 13th page.
Step 26. Click on the top of the tree.

You now have the 3D Glasses cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 27. Go to the 13th page.
Step 28. Click on the bottom of the penguin's foot.

You now have the Acoustic Sunburst Guitar cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 29. Go to the 14th page.
Step 30. Click on the 1st button on the speaker.

You now have the Supernova Suit cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 31. Stay on the 14th page.
Step 32. Click on the 2nd button on the speaker.


You have now found The Rocker cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 33. Stay on the 14th page.
Step 34. Click on the other speaker.

You now have the Blue Sunglasses cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 35. Go to the 15th page.
Step 36. Click on the speaker.

You now have the Purple Electric Bass cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 37. Stay on the 15th page.
Step 38. Click on the piano part.

You now have the Red Sunglasses cheat!

To find the next cheat, do this:

Step 39. Go to the 16th page.
Step 40. Click on the Tiki.

You have found the Trombone cheat!

Whoa! Very sweet cheats and costumes! What's your fav?

37 comments:

Livipie22 said...

Mimo, my cataloge won't open. It just keeps loading.

Anonymous said...

cool. Sookey!! :P (JKING)!!!!!

thx
-Jackie499

Anonymous said...

woah thats so awesome.\


mickman5

wag15 said...

Probably the best catalog of the year. LOVE the witch's costume. GTG get more coins. :)

gummypen249 said...

omg the new catalog totally rox, luvin the new count outfit it rox so hardcore!!!!!! XD

Anonymous said...

Livipie22 said...
Mimo, my catolog won't open. It just keeps loading.
-----------------------------------
Livipie22, there alot alot of penguins trying to open the catolog at once on CP. You were probably not able to open it because the server was slow and alot of penguins try to open it at once!

Simone said...

hmm.. im seeing like really new members with that mad scientist costume! is it in the catalog? or maybe treasure book?

Muddy Duki said...

I love this catalog! I especially wanted that fairy outfit cause the dress is so virtual-pixel-cute! XD

~Muddy Duki~

Muddy Duki said...

Livipie22 said...
Mimo, my cataloge won't open. It just keeps loading.
-----------------------------------
It should probably work by now. If it does that, exit out of the loading and do it a few times, and it gains speed that way to load faster. If not, press the = sign on your keyboard, and it should be faster. And still, I dont know, contact Cp.

~Muddy Duki~
P.S. I hope this helps!

Muddy Duki said...

Anonymous said...
cool. Sookey!! :P (JKING)!!!!!

thx
-Jackie499
-----------------------------------
What does sookey mean? Just wondering. And helpful tip: Dont try to type with CAP or a bunch of !!!!. Thanks!

~Muddy Duki~

Muddy Duki said...

Anonymous said...
woah thats so awesome.\


mickman5
-----------------------------------
Ikr! I LOVE the October catalogs!

~Muddy Duki~

Muddy Duki said...

wag15 said...
Probably the best catalog of the year. LOVE the witch's costume. GTG get more coins. :)
-----------------------------------
I agree upon that now, but maybe November or December could be better? Lets hope December for my birthday! lol.

Club Penguin should take your birthday (Only month and day of course), and when you log on club penguin you should get a certain amount of coins for your birthday, or free membership! Random ideas, sorry Im SOO off topic!

~Muddy Duki~

Muddy Duki said...

gummypen249 said...
omg the new catalog totally rox, luvin the new count outfit it rox so hardcore!!!!!! XD
-----------------------------------
XD That is great! I like the fairy one the most and the witch one. Im kinda girly and tomboy, so go figure.

~Muddy Duki~

kimosabe550 said...

wag15 said...
Probably the best catalog of the year. LOVE the witch's costume. GTG get more coins. :)
-----------------------
Its the best catalog of the year! :) Oh, and good luck :) And please, mind your caps :)

kimosabe550 said...

gummypen249 said...
omg the new catalog totally rox, luvin the new count outfit it rox so hardcore!!!!!! XD
-------------------------
C.penguin's clothes are epic! XD And please mind your caps :)

kimosabe550 said...

Anonymous said...
cool. Sookey!! :P (JKING)!!!!!

thx
-Jackie499
------------------------
Very cool, and please dont use too much caps :)

-kimosabe550 (70% being CPG mod)

kimosabe550 said...

Anonymous said...
woah thats so awesome.\


mickman5
-------------------
Totally awsome! ^.^

-kimosabe550 (70% being Cpg mod)

Kamen said...

sadly on page 5 the sky is cloudy wich means that it is gonna be storm not an eclipse

Anonymous said...

This cattlelog is probably the worst I have seen.

Stop bringing back items!1

Shill said...

Hi mimo777,

Very nice of you to post the catalog cheats for all of us, but i have noticed that you havent posted the page in the penguin style that has the rad scientist penguin at work.

Again just to remind you

-Shill 99

Wag15 said...

Anonymous said...
This cattlelog is probably the worst I have seen.

Stop bringing back items!1
-------------------------------------------------------------------------
What? I though most of the items were new. The witches costume, the dracula costume, the frankenstins bride costume and the girl pharoh costume! All of which are great costumes. Ive seen worse catalogs where there is only a page of items or where all the costumes were old.
Wag15 (CPG Mod)
P.S. Sorry about my last post. Over excited there :)

Runogirl2 said...

Lol. You forgot to show the letter jackets Mim's. (Is it ok if I call you Mim's? It's like a nickname I use Lol).

Dj Wazzer said...

wag15 said...

Probably the best catalog of the year. LOVE the witch's costume. GTG get more coins. :)
-------------------------------------

The costumes are pretty cool! :)

- Dj Wazzer (cpg mod)

Dj Wazzer said...

gummypen249 said...

omg the new catalog totally rox, luvin the new count outfit it rox so hardcore!!!!!! XD
-------------------------------------

The new catalog is great! I like most of the costumes! :)

- Dj Wazzer (cpg mod)

Trainpower10 said...

Mimo it's so unfair Disney keeps bringing items that used to be rare back such as the letterman jacket. That item was rare for a long time until this noob asked to bring back some rare items.

kimosabe550 said...

Shill said...
Hi mimo777,

Very nice of you to post the catalog cheats for all of us, but i have noticed that you havent posted the page in the penguin style that has the rad scientist penguin at work.

Again just to remind you

-Shill 99
---------------------
Wha-? There are rad scientist in the cata? O.o wow....

-kimosabe550 (75% being CPG mod)

kimosabe550 said...

Anonymous said...
This cattlelog is probably the worst I have seen.

Stop bringing back items!1
----------------------
Club penguin will make new clothes <.< >.>

-kimosabe550 (75% being Cpg mod o.O)

Jojojo333342 said...

lol. Did you nitice something? It was supose to be Frankienstein but they changed it to Frankienpenguin!

Gategirl87 said...

Those are some cool costumes! I like the Mad Scientist! When you dance, he blows up! Haha! ☻ ☺ ☻

Dj Wazzer said...

Jojojo333342 said...

lol. Did you nitice something? It was supose to be Frankienstein but they changed it to Frankienpenguin!
-------------------------------------

Good Spotting! I only just noticed after reading this! lol :)

- Dj Wazzer (cpg mod)

Cool Commenter said...

Hi mimo I have seen a penguin with a head item that ha a brain inside a cler container. I was wondeing if it was an old item or a cheat that you didnt post. Can you help me?

kimosabe550 said...

Jojojo333342 said...
lol. Did you nitice something? It was supose to be Frankienstein but they changed it to Frankienpenguin!
----------------------
lol maybe club penguin is out of ideas D:

-kimosabe550 (75% being CPG mod)

kimosabe550 said...

Jojojo333342 said...
lol. Did you nitice something? It was supose to be Frankienstein but they changed it to Frankienpenguin!
----------------------
lol maybe club penguin is out of ideas D:

-kimosabe550 (75% being CPG mod)

Simone said...

im so stupid! i didn't even bother to look in the job section of the catalog! i found the rad scientist costume there!

Anonymous said...

Mimo, if you go to the page where you find the secret trombone, you can actually click on the beak of the penguin holding the black guitar to find "The Shock Wave", "Spikester Cuffs", "Pink Polka-dot Dress", and "Black Checkered shoes".

~Pirateypengu and Dooleng

Trainpower10 said...

Oh I forgot, I said that the letterman jacket used to be rare, and then this noob came up to me and said it didn't. Then I said that Disney ruined a lot in Cp, then the noob said that Disney is good.

Anonymous said...

OMG!!! Mimo! Look at how fairy is spelled in the catalog. it's spelled faery!! LOL!!!

Privacy Policy © copyright Mimo & 3130 Studio 2007-2012.